Ahoj,
musím se s vámi podělit o zkušenost s nákupem na internetových stránkách feedo. Je mi líto, že píši tento text, ale ráda bych vás varovala, abyste nedopadly jako já. 😖
V polovině června se mi narodila dvojčátka. Bohužel se mi nepodařilo plně rozkojit (ani okolnosti nebyly příznivé) a tak jsme po propuštění z porodnice objednali výživu PreBeba discharge pro nedonošená miminka na stránkách feedo. Objednali jsme a zaplatili 9 plechovek této kojenecké výživy. Po doručení zásilky a otevření krabice jsme bohužel zjistili, že v krabici je pouze 7 plechovek. Zásilku jsme hned reklamovali v internetovém obchodě a dočkali se odpovědi – zaslali prý 9 plechovek. Při otvírání byl přítomen i můj manžel a moje mamka, kteří mi z počátku s miminky pomáhali. Moc nás tato zkušenost mrzí. Z našeho pohledu se jedná o krádež. Je hezké, že internetový obchod má jednu z nejnižších cen tohoto produktu, ale pokud nezašle všechno zaplacené zboží, ale pouze část, je částka za jednu plechovku výživy naopak nesrovnatelně vyšší. Proč nemůžu dostat to, co jsem si objednala a zaplatila? 😢
Je možné, že došlo na straně obchodu k chybě. V tom případě by ji měli přiznat a zaslat chybějící zboží. Rozhodně to není moc chytré – ošidit maminku malých dvojčátek, která budou i nadále potřebovat umělou výživu, plenky apod.
Pravděpodobně existují i spokojení zákazníci internetového obchodu. Já bych ráda maminky varovala, může se vám i stát, že nedostanete, co objednáte a zaplatíte. ☹
momentálne prebieha akcia,ak privedieš nového zákazníka,máš 8 % zo sumy / bez dopravy /
no a nie a nie aby mi dali peniažky za marec,píšem im ale nik neodpovedá
prešla ma chuť aj na nákupy
stravila som hodinu s ich obchodom, vyberom plienok a prikrmov, registraciou, aby som sa nakoniec dozvedela ze dobierka stoji 0.99 eur a nad 10kg uctuju 1.69 eura poplatok ... bolo by slusne uviest to na zaciatku !!! kaslem na nich, prikrmy kupim v dmku a plienky objednam v mall-e, cenovo to bude nakoniec asi aj vyhodnejsie ...
Dnes mi prišiel balík z fedda (objednávala som prvý a možno aj posledný krát), chýbal v ňom 1 balík plienok za 16,52€ ☹ . Chcela som tam zavolať, ale nijaký tel. kontakt nemajú, takže som napísala mail. Od rána mi žiadna odpoveď neprišla. Ak sa k mojej reklamácii postavia ako u @werty , tak sa môžem s peniazmi asi rozlúčiť. Ale však keby spravili v sklade inventúru na tieto plienky, ktoré som reklamovala, tak by im mal ten balík zvyšovať , nie?
Objednala jsem si zboží za téměř 14 tisíc, ale zatím nemám ani informaci kdy bude doručeno. Na dotazy se mi dostává vyhýbavých odpovědí. Nejdříve jsem měla objednávku i s dopravou domů na dobírku, přišel email s číslem přepravy. Když se po třech dnech dopravce nevolal, volali jsme a zjišťovali kdy bude balík doručen. U dopravce jsme zjistili, že balík sice byl nahlášený, ale nebylo možné ho převzít. Začala jsem tedy komunikovat s eshopem. Bylo mi řečeno, že nevěděli, že dopravce balík ztratil, jestli tedy zboží chci nebo ne. Na moji připomínku, že balík ztracen nebyl, ale nebyl vůbec převzat se vůbec nereaguje. V tomto duchu pokračuje 1. týden od objednání. Druhý týden jsme se domluvili, že si raději zboží vyzvednu osobně jelikož na autosedačku a další spěcháme. Abychom si zboží mohli vyzvednout na pobočce muselo se zaplatit. Jakmile jsem dostala podklady pro platbu obratem jsem uhradila expresní platbou a ještě navíc poslala potvrzení o platbě. Na to mi přišel email s informací, že počkají až se jim platba připíše na účet a poté HNED zboží vyexpedují na zvolenou pobočku. Další den jsem se dotazovala kdy budeme moci zboží vyzvednout. NIC... další den, jsem opět psala a zjistila jsem, že téměř po dvou týdnech zjistili, že jeden produkt nemají skladem. Chtěla jsem tedy zbytek zboží hned. Bohužel opět nic. V pátek jsem dostala informaci, že se zboží balí. Po dvou týdnech super zpráva. Ptám se tedy kdy bude zboží doručeno, ale pani neví. To už mi opravdu tečou nervy. Nicméně byl pátek a proč by se pani vůbec obtěžovala něco řešit tak tu máme třetí týden. Už jsem pani Abrahamovou žádala o kontakt na nadřízeného, protože s ní se nedá domluvit, ale pro jistotu neodpovídá. Píši další email a dozvídám se, že zboží by mělo být doručeno v pondělí na pobočku. Mělo být znamená možná... tak přítel jel cca v pět hodin na pobočku kde se dozvěděl, že o žádném balíku na mé jméno s číslem objednávky nic neví, nemají ho vůbec nahlášený. Píši opět pani Abrahamové, žádná odpověď. Píši znovu, zase nic. Bohužel na stránkách nenajdete jiný kontakt nejspíš z důvodu, aby nespokojení zákazníci neotravovali vedení této neschopné firmy! Dávám pani Abrahamové ještě hodinu čas a poté budu muset tvrději
Holky, jestli Feedo posílá přes poštu nebo PPL, tak je na balíku uvedena hmotnost, pak to stačí jednoduše sečíst - pokud má mít plechovka třeba 0,5 kg a balík měl jen 3,5 kila, tak jich tam 9 nebylo. Zkuste mrknout na samolepku na balíku.
Aha, to jsou starší příspěvky...
Já tam objednávala asi před půl rokem. Kupovala jsem nějaké příkrmy a kaše. Bohužel to nebylo řádně zabalené a balíčky 6-skleniček tam lítaly ve větší nevycpané krabici, takže se asi 4 skleničky rozflákaly úplně, zbytek megašpinavý, kaše promáčklé a vysypané. Psala jsem reklamaci s fotkami a rychle mi odpověděli, peníze vrátili do týdne. Takže já mám takové rozporuplné zkušenosti, to zabalení udělal nějaký fakt "inteligent", ale reklamaci i předtím odeslání vyřídili rychle.
@jeen to je hodne dobra pripominka 🤔 jinak jak s feedem zatim nemam negativni zkusenost ale co to tady.tak procitam.tak koukam ze se to dost zhorsilo...navic me.udivuje.jednak ze tedy neprepocitaji zbozi a vyslo by jim ze jim neco prebyva a tim padem nekoho fakt osulili a nebo teda ze.nevyjdou vstric...to uz snad ani nikde.neni..vsude radeji vyjdou vstric zakaznikovi aby jej neztratili ale tady se na to fakt asi neraje ☹ ale je fakt.ze i kamaradka s nimi mela mensi problem....spise slo o pozdni prepravu (presne uz nevim)nez ze by ji neco chybelo
@werty Tak to mě teda mrzí. Já na feedu nakupuju také a nikdy jsem neměla sebemenší problém...zrovna před nedávnem jsem pro svoje dvojky pbjednávala 30 krabic mléčné kaše+ hromadu skleniček a vše sedělo. Každopádně postoj feeda k tvé reklamaci není vůbec moudrý. 🙄