Mám nárok na vrácení peněz při reklamaci bot?

holesov
13. zář 2010

Dobrý den,chtěla bych se vás zeptat na jednu věc,,, Dcerce jsem koupila obuv za 609kč ( botasky ),zakoupeny byli 22.3.2010... na jedné botě se jí odlepila špička tak jsem je dala asi před měsícem spravyt a opět se jí ta špička odlepila,,, mám nárok na vrácení peněz? nebo jen opravy obyvy? nevíte někdo jak to je? už mě to totiž nebaví dcerce do bot teče,a abych furt jezdila a dávala reklamovat boty to mě už také nebaví,když už si koupím drahé boty tak chci aby něco vydrželi a ne abych tady po 5 měsících chodila boty reklamovat a pak za měsíc znova,,,děkuji za vaše dotazy,,, 🙂

editah222
13. zář 2010

Pokud se nepletu tak na vrácení peněz je nárok až při 3 reklamaci stejné závady. Ale někteří prodejci jsou slušní a vrátí peníze okamžitě. Držím palce, aby byly boty už v pořádku nebo aby jsi dostala penízky zpět.

kijonkova.k
13. zář 2010

Nejsem si jistá,ale myslím,že na vrácení peněz je nárok po druhé opravě.Ale fakt to nevím 100% 😅

elllenka
13. zář 2010

Předpokládám, že první oprava dopadla po reklamaci a že ji tedy vyřídili kladně a boty opravily. Při druhé reklamaci máš právo na vrácení peněz nebo na nové boty. Také bych už nesuhlasila jen s opravou. Otázkou je jestli se nebudou bránit, obchodníci jsou kolikrát hodně hnusní a jen tak vracet peníze nechtějí. Asi bych jim to dala písemně, že chci vrátit peníze.

lucajdak
13. zář 2010

Tak to vám řeknu úplně přesně jelikož jsem taky před mateřskou prodávala, sice ne boty ale reklamace jsou stejné.
Nárok na vrácení peněz a tak odstoupení od kupní smlouvy se může při 3 stejné nebo 4 různé závadě. 🙂
Jinak jsem na tom ted uplne stejne, koupila jsem malýmu boty ve zdravotni obuvi, ted je na druhe stejne reklamaci a verim ze se objevi znovu a pak budu zadat vraceni penez, je to hrozne, za takový prachy botky a nic to nevydrzi ☹

tetes1
13. zář 2010

Nárok na vrácení peněz máš po třech reklamacích stejné závady,ale obávám se, že jeslti jsi dala botky spravit ještě před reklamací a je to poznat,že už byly spravované,že ti taky reklamaci nemusejí uznat,že se jednalo o neodborný zásah.

luciebx
13. zář 2010

ja to v te nasi Cr nechapu... jak je mozne ze az po 3 reklamaci.. koho to ma furt bavit.. ja bydlim v anglii kde penizky vrati klidne hodinu po nakupu proste sem si to rozmyslela.. ty duvody u nas aby vam vubec vratili penize mi pripadnou fakt smesny...

marecek4
13. zář 2010

já mám v tomto dobrou zkušenost i s Vietnamcema,byli jsem na dovči a na konci se mi rozbily sandály,tak jsem rychle vběhla do prvního obchodu a zakoupila nové,nechtělo se mi hledat bankomat,tak jsem vlítla k Vietnamcům,bohužel se mi do druhého dne rozlepily-když jsem jim na druhý den při reklamaci řekla že odjíždíme,tak mi dali druhé a na nic víc se neptali-byli velice slušní a ochotní,ani nezkoušeli věty typu nerozumím,ale jinak s reklamací zkušenost nemám a snad ani mít nebudu

jaa
17. zář 2010

Tak já reklamovala u Deichmana a v Humaniku a pokaždé bez problému vrátili peníze.ted se budou reklamovat další v A3 sportu a paní říkala,že na 90% vrátí také peníze.jedná se o neopravitelnou vadu. 😉

jajkax
22. lis 2010

Holky nepordadíte některá, na co mám právo?At vím co si ke mě můžou dovolit?Dceři jsem koupila před třemi týdny v humaniku kozačky.Takže je nosí opravdu docela krátce, nemáme je na odrážedlo ani do kaluží, prostě jen tak vycházkově do města a tak.Začala se po celých botech loupat koženka, a to jak dole v nártu tak i kolem lýtka víše.Je to jakoby prodřené už asi na 6 méstech, Mechanické poškození to není, na špičce je taková ta guma proti okopání tak okopaní nejsou.Zajímá mně, jestli po tak krátké době(když uznají reklamaci) mi musí vrátit peníze.Nebo případně jak dlouho budu čekat (max ze zákona) na spravení bot(i když tam oprava asi teda nepůjde).Jsem docela naštvaná, protože to pro mně znamená že ji zejtra musím někde koupit nové zimní boty(když tamty půjdu vrátit-tak aby měla zatím vůbec včem chodit) ☹

k.ate
22. lis 2010

Právo na vrácení peněz má člověk pokud se třikrát objeví ta stejná závada, pak taky pokud se jedná o neodstranitelnou závadu, která brání užívání (pak buď nový boty nebo zpátky peníze) a do třetice, pokud nedodrží tu třicetidenní reklamační lhůtu 🙂

Jinak pokud vím, tak pokud se vada projeví do půl roku od zakoupení, nemusí člověk prokazovat, že tam tu závadu nezpůsobil on, ale musí to dokazovat ten prodávající, takže většinou pokud člověk reklamuje do té doby, nebýv s reklamací problém (aspoň mně se to tak potvrdilo 😀 )...

gustinovi
22. lis 2010

tak jen pro zajímavost co jsme řešili my. už nikdy boty NIKE, švagr si koupil Nike boty za 3500,- chodil v nich minimálně, jelikož poracuje 12ti hodinovky. No a do 4měsíců boty popraskaly, ten svrchní materiál jak by ta guma, ale dost, na více místech a jak po bocích tak i navrchu a u paty, no prostě vypadaly hrozně jak je švagr donesl na reklamaci. Jelikož on je z prahy, tak mi je dovezl příležitostně taky na Moravu, protože je kupoval v Havířově. tak jsem to šla vyřizovat. No přístup nehorázný. po měsíci jak jsem přišla pro boty, tak reklamace byla vyřízená v náš neprospěch, že je to vlastnost materiálů a čemu se máme divit.Cituji " boty nemají nekonečnou živostnost a dochází u nich k opotřebení" no tak jsem jim to tam nechala, že si boty nepřevezmu, že trvám opětovně na reklamaci, no a tak jsem to tam nechala 3x aby jim to zpět posílali a ani jednou jsme neuspěly, takže boty za 3500,- je běžné že popraskají během 4měsíců s tím, že v ních nachodíte jen pár dní. Radili jsme švagrovi ať se do toho pustí soudně, klidně mu přispějeme na nezávislé posouzení, ale vykašlal se na to. Tak to je naše zkušenost s Nike botama.

berynka
23. lis 2010

já minulý rok taky reklamovala dcery boty. Prošoupala se jí na jednom místě podrážka. Prostě se udělala díra asi po měsíci nošení. Myslela jsem si, že to bude neodstranitelná vada a doufala, že peníze vrátí hned prodejce. Ale stejně jsem musela čekat měsíc, než proběhne reklamační řízení a pak teprve peníze vyplatili.