Ahoj všem, ráda bych se během 2. mateřské naučila šít na šicím stroji. Jsem totální začátečník. Nevíte někdo o kurzech šití v Chrudimi, Pardubicích, ev. Havlíčkově Brodě či v okolí těchto měst? Na internetu nemůžu nic najít. Nevíte o inzerátech ve Vašich městech, šikovné švadlence, která něco takového pořádá? Ráda bych se naučila šít základní věci - potahy na polštářky, kapsáře, ušít si závěsy, zkrátit kalhoty, třeba vytvořit něco na děti, garderobu si šít nebudu 🙂. Předem děkuju za info.
@majvik Já jsem také našla jen Prahu ☹ Ten kurz vypadal moc pěkně, jen je to dost z ruky. Našla jsem ještě někde krátkou diskuzi, kde paní z Chrudimi nabízí kurz šití, ale odkaz nefungoval a bylo to z r. 2014. Tak uvidíme, třeba se někdo ozve 🙂 Moc ráda bych začala něco tvořit. Hlídání dětí by se pak pořešilo 😀
Já mám šicí dílnu a něco takového zvažuji, ale nápad je zatím v plenkách 🙂 Chrast u Chrudimi😉
@mrabbit jo, tak hlídání na pár hodin by se domluvilo, ale třeba do té Prahy už to pro mě je dost problém☹ Já trošku něco tvořím, ale dělám jenom to co si sama vymyslím, jak si asi myslím že by se to tak mohlo šít, střihy žádné nevedu, prostě patlám metodou pokus omyl a ty omyly jsou dost časté☹ takže nějaké základy a řády bych se možná mohla naučit😀
@mrabbit @majvik damy, je to tezke nekoho najit. ja se ucim pokus omyl-rovne siti na platne. ted uz mam overlock na pruzne latky. hodne mi pomohla zdejsi skupina o siti-doporucuji.
A jinak asi nevite, kdo @crawler je-tak ji vygooglete-site moc primove vecicky pro deti-merino! nase deti maji nekolik jejich bodycek👍 doporucuji a zavidim👍👍
@crawler jo to je🙂 hodně malý🙂