Zdravím,
potřebuji radu. Koupila jsem přes internet 2x UM pro 6 měsíční holčičku. Kupovala jsem je před týdnem. Jedno balení jsme spotřebovaly a já otevřela druhé. Udělala jsem malé mlíčko a ona mi do hodiny začala zvracet a měla průjem. Nevěděla jsem z čeho to je a když jsem se podívala na datum spotřeby na UM, zjistila jsem, ze je už 4 měsíce prošlé! U předchozího spotřebovaného balení bylo vše v pořádku. (Vždycky data kontroluju, ale zrovna tentokrát jsem se nepodívala😑) Jsem tichý, klidný člověk a když mám řešit nějaký konflikt, tak se většinou za něčí chybu ještě sama omluvím. 🤦♀️ Máte prosím nějakou radu nebo zkušenost? Mám nárok na nějakou kompenzaci? Jak situaci s e-shopem řešit? Chápu, že chyba se může stát, ale u výživy pro miminko..?! To by měl přece někdo kontrolovat! 🙁
Dekuji.
Ahojky, já taky nejsem úplně prudič, ale zrovna u jídla pro malou by mě to fakt naštvalo a zvlášť když se nejedná o pár dní prošlé, ale několik měsíců! Takže bych napsala naštvaný email a slušně, nicméně důrazně, bych požadovala vrácení peněz, nový produkt a ať se k tomu postaví čelem. Stát se asi může, nevím no, ale pokud by ještě dělali ofuky, udělit jim odpovídající recenzi.
Normálně by to bylo určitě na reklamaci a vůbec bych neváhala. Já si jen nejsem jistá, když píšeš, že jedno balení um už jsi spotřebovala - jak dlouhá doba uplynula od koupi? Nevím, s jak velkou prodlevou jsou povinni reklamaci tohoto druhu řešit. Aby se necukali, že ses měla ozvat hned, že toto není balení, které oni poslali... Každopádně za zkoušku nic nedáš, napsala bych tam.
Normal reklamace
Nám přišel minulý týden nákup z Košíku s flusancem na balíčku šunky, řešil to manžel a v košíku z toho prý bylo haló, procházeli záznamy z kamer.....
@hojda Ježíši! Tak to je teda hnus! 😱 Štěstí, ze z nej neobjednavam..😬 Ale i tak, člověk nikdy neví. Já to objednavala z e-shopu s dětským zbožím a cekala bych, ze zrovna jidlo pro miminka někdo kontroluje. Každopádně muže se stát, ze to někdo prehlidne, ale teda flusanec.. 😱 To už je jinej kalibr!
Stalo se mi to taky u lékárny, u docela velkého řetězce nejmenované lékárny. Koupila jsem 6 krabic a u všech spotřeba do měsíce? Jednalo se o Sunar 3, a i kdyby, tak dítě v takovém věku už nemá takovou spotřebu. Reklamovala jsem to pro příliš krátkou dobu trvanlivosti vzhledem k věku dítěte. Reklamace uznána. To samé se mi stalo s míchanou mastí v té samé lékárně, jen jiná pobočka. Paní na mě koukala, jakože to je mast, co se jí stane? Tak doprčic má dobu použitelnosti měsíc od namíchání z jakého důvodu? Proč tedy ta doba není delší? Skladová zásoba 0, takže druhý den, nejdříve v 10 mi namíchají jinou. Najednou přišla druhá, kde je problém? Vzala si mast dozadu a přišla asi tak za minutu. Upřímně si myslím, že to prostě dala do jiného kelímku s jiným štítkem. Oni měli pokoj a já nemohla nic říct ... Chodím jinam.
@aselluska zrovna míchaných věci z lékárny se musím zastat - jsou dané postupy, co a jak se smí dlouho používat. Nejde se jen tak poškrábat za uchem a říct si, hm, tohle vydrží třeba rok. Může to vydržet delší dobu, ale není to zaručené zkouškami. A porušením lege artis postupů lékárna riskuje dost mastné pokuty.
Normálně reklamovat
Tak jestli je to týden, tak není o čem. Určitě reklamuj, držím palce. Jak píšeš, přehlédnutí a lidská chyba se stát může. Ale u potravin pro děti by tohle mělo být hlídané dvojnásob. Doufám, že chybu uznají a bez řečí vymění/vrátí peníze.
@aselluska Tý jo, tak to jsou teda “odvážný”. U těch míchaných věcí to vážně není jen tak.
Já jsem právě takovej ten trouba, se kterým si každej vytře zadek a ještě se vlastně omluví, že otravuje. 🤦♀️ Takže vždycky raději nic neřeším.
Ale nedávno jsem si řekla, že už je mi přes 30 a že je na čase se v konfrontaci trosku zlepšit. 😅
Úspěch pro mě bude, až dokážu v restauraci vrátit jídlo. 😄 (Samozřejmě jen pokud s ním bude opravdu něco v nepořádku! To je pro mě next level.)
Určitě do toho mailu napiš, že dcera z racela a má průjem= zdravotní komplikace!
Ať jsou rádi, že chceš jen nové balení 🤦🏻♀️
@tynka9 To, že mast, kterou mi prodali byla prošlá, což jsem jak je vidět nenapsala výš, sorry. Šla jsem tam zpátky s tím, že nechci prošlou namíchanou mast, která má použitelnost jen měsíc a už byla po. Ale tím, že už to byla další bota od stejného prodejce, radši chodíme jinam.
Normálně to reklamuj, napiš jim email a vyfoť mlíko. Jaký to byl eshop?