Kolo. Jako značku a velikost rámu?

innuska123
19. bře 2024

Ahoj holky. Merim 180 cm a potrebuju si koupit nove kolo - jizda bude obcas v terenu, obcas po silnici. Cestovani prevazne s detmi. Date mi tip na znacku a na velikost ramu? Jsem laik. Vubec se v tom nevyznam. Dekuji

1pomnenka
19. bře 2024

Kolo si musíš projet, nestačí si vybrat na netu. Prodavač ti poradí, neboj. Nekoukala jsem na značku, ale zarazilo mne, že ač byl rám na moji výšku ( 168 ) dostatečně velký, u každého druhého kola byla malá vzdálenost mezi sedlem a řídítky a nešlo s tím nic udělat. Ptala jsem se jako blbec, proč mi dává vyzkoušet dětské kolo. Kdybys chtěla elektrokolo, tak to poradím konkrétní značku. Ptej se, zda je to český výrobce a jak to má výrobce se servisem po záruce. Občas se něco na kole ulomí, součástka za pár set korun a není, kde bys ji koupila. Z tohoto důvodu bych už nešla do české značky Leader Fox, nemají servis a po 7 letech jsem musela kolo vyhodit. Bohužel kola pouze montují a prodávají.

konidana
19. bře 2024

@1pomnenka
K tomu servisu, nemyslum si ze jskakoli soucastka kola je nenahraditelna. Mam supermarketove kolo a za ty leta je puvodni jen ram. Vsechny soucastky dou vymenit.
Jinak mam vetsinou stejny problem. Malo mista mezi sedlem a riditky. No sedlo posouvam co nejvic dozadu a k riditkum mam delsi predstavec. Kdyz jsme kupovali kolo dceri (uz neroste) vybrala si take kolo o velikost vetsi. Prodavac nam ho pro ni fakt nechtel dat, ale ji se na nem jezdilo a jezdi dobre.

Takze fakt vyzkouset, opravdu se projet. Vetsinou te nechaji i kolem prodejny.

swan42
19. bře 2024

@innuska123 znacka treba Trek a velikost si radsi zkus. Bude to bud M/L nebo L

zuzkasim
19. bře 2024