Zdravím vás,
chtěla jsem se zeptat, jestli má někdo zkušenost s kódem u zásilkovny a jak to funguje. Zákaznice si objednala nějaké zboží, poslala mi kód a já nevím, jak to funguje. Zákaznice mi neodpovídá a jsem úplně v koncích, protože nevím, jak dále postupovat. Děkuji za info.
Katka
@areh To není pravda. Některé pobočky balíčky neodesílají.
@kacuda Doporučuji si vyhledat vaši nejbližší pobočku: https://www.zasilkovna.cz/pobocky a vpravo zaškrtnout možnost Podací místo.
Jinak já ten vygenerovaný kod vždycky napíšu balíček. Obsluha si ho přepíše a přelepí štítkem a je hotovo.
@kacuda zákaznice si zaplatila dopravu=vygeneroval se jí kód. Ty odneseš baliček do Zásilkovny. Tam řekneš ten kód a oni si podle toho vytisknou štítek a nalepí ho na balíček. Nemusíš nic řešit (psát adresu a pod.)