Dobrý den, snad tu najdu někoho,kdo má stejné zkušenosti🙏objednala jsem si kočárek u svět kocikov SK a až teď zjišťuji,že to nebude kočárek,který je pro dvojčata kvalitní. Napsala jsem jim meil,že chci od smlouvy odstoupit a objednávku zrušit ( kočárek koupený 17.8 přes internet a platba zaslána 19.8) a jejich odpověď byla,že to není možné,protože kočárek je jich zadaný do výroby. V jejich obchodních podmínkách je uvedeno,že je možné od smlouvy odstoupit do 14.dnu.a teď jsem ztracena...poradí mi někdo,co dělat?
Dekuji
@angelchild odeslala jsem , čekám na odpověď, tak doufám,že co nejdřív odepisou. Děkuji za odpověď 🙂
Obecné obchodní podmínky říkají toto:
b) V jakých případech nemohu od smlouvy odstoupit?
Zákon stanoví výjimky, kdy není možné od smlouvy do 14 dnů odstoupit, ani když se jedná o smlouvu uzavřenou mimo obchodní prostory.
Nejde to, jestliže bylo zboží upraveno podle vašeho přání nebo přizpůsobeno vaší osobě. Jedná se o případy, kdy objednané zboží je jedinečné, typickým příkladem je tričko s vaší fotografií nebo nábytek s atypickými rozměry, který prodávající nemá v nabídce. Naopak, pokud vlastnosti zboží vybíráte z několika možností předem daných prodávajícím (vzorník, výběr z několika rozměrů a podobně), nepůjde o danou výjimku a právo odstoupit vám náleží.
Zkopírováno ze stránek ČOI https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-...
Takže i když stíháš 14 dní, pokud je kočárek vyráběný na zakázku, tak odstoupit nemůžeš. Zkusit to samozřejmě můžeš, zkus i dotaz na ČOI. Otázka je, jestli jsi věděla, že jde o kočárek vyráběný pro tebe, s nějakou přesnou specifikací.
viz výše, jestli je to na míru, smůla
@betelgeuzz není to kočárek na míru,co nabízeli na internetu,tak to jsme objednali.zadna speciální přání ani extra barva ani nic .
@valentyna4 Tak potom je to jejich problém, že něco nabízí a pak to dávají vyrobit. Poslala bych jim tu část z ČOI. Já třeba objednávám metráž a tam přímo píšou, že po zaplacení budou látku stříhat a už od smlouvy nejde odstoupit. Pokud nikde nic takového na stránkách nepíšou, tak bych se tím bránila.
@betelgeuzz děkuji za uklidnění.snad to dobře dopadne
Jen dodám, že pokud byl kupován na SK, tak se to řídí SK zákony a ne českými, které jsou citovány výše, ale hádám, že to bude na SK podobné. Pokud by se cukali, tak se obraťte na SOI a zkuste https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.c...
@sigyn akorát mi přišel od nich meil,že Objednávka byla stornována.dekuji vám za věty a že jste byli se mnou 🙂
@valentyna4 ja bych se ohanela obchodnima podminkama, jeste bych jim to poslala poradne vyznacene. Muzou to treba jenom zkouset😉