Ahoj maminky,
nadhazuji diskuzi, která se obzvlášť teď, když se nakupuje přes net hodně, může celkem hodit. Poprvé se mi stalo, že mi byl doručen výrazně poškozený balík. Díra byla přepásaná stahovací fólií. Vrazili mi to do rukou, já povídám ať počká, že to je poškozené, že si to otevřu hned ať vidím jestli je uvnitř vše ok, jinak že to nepřevezmu. Pošťačka evidentně spěchala a nechtěla to řešit, že prý to už tak bylo (jakože by si to v tom Lidlu prokopli a tahle zabalili jo?). A že je to nezajímá, že kdybych to chtěla reklamovat, takže to stejně musim na spádové poště, že oni to neřeší. Nicméně jsem balik dootevírala, vevnitř vše ok, tak jsem to uz více neřešila.
Každopádně si myslim, že toto neni "košer" postup. Máte někdo podobnou zkušenost? Jak se to má řešit, pokud by byl obsah baliku poškozený? Btw byla to Česká pošta..
Prisel mi balik jinou prevravni spolecnosti z DM drogerie, z venku vypadal ok, uvnitr roztriskany - dezinfekce na pradlo rozsypana, strepy, jablkove pyre vsude, asi se jim nekde preklopil. Reklamaci vyrizovalo dm-ko, s dopravcem to pry vyridi oni, ja jsem nafotila, oni vse uznaly a poslali penize za poskozene zbozi zpet. Byla to votrava, i kdyz oni byly velice vstricni, za to, aby si nekdo vzal kladivo a busil doma do sklenicek s prikrmy, to ale fakt nestoji 🙂
@setba před poštovní doručovatelem se balík neotvira,pouze před vedoucím pobočky. Správně ho opravdu neměli vézt a ty máš odmítnout převzetí. Na poště se pak sepisuje případný reklamační list. Stalo se nám už také ,že paní upadla na schodech,balík si rozbila a snažila se to svést na nás. Pro její smůlu ji viděla sousedka. Od té doby jsme jí vše dorucovali až ke dveřím bytu do 5.patra, na přání syna . Rádi jsme to udělali,už jen kvůli těm dohadům.
Na poště,kde jsem dělala,jsme dbali na správné zacházení se zasilkami,horší to bylo,když k nám jezdil jeden kurzak,ten v raplu málem hodil balík i mě na hlavu (nemusím říkat,že byl po pár excesech propuštěn). Ostatní zásilkové firmy,to je jiná. Pár měsíců u německé dpd mi stačili na to,abych pochopila,že tam křehký balík z 50% nedorazi do cíle v pořádku
Na pobočce. Můžeš ji říct, že ho pro viditelné poškození nepřevezmeš. Reklamovala jsem několikrát rozflákaný zboží a vždy v pohodě přístup a závěr.
Já jednou takto chtěla otevřít balík před borcem z DPD. Byl docela v panice a začal se se mnou dohadovat, že to nesmím. Že buď podepíšu převzetí a nebo, že to odveze pro nepřevzetí. Vůbec jsem nechápala,kde je problém. Byl až nepříjemnej. Každopádně oni asi musí doručit nebo ne. Mají pravidla.
@hanyzka11 jestli to mají jako německá pobočka,tak za každý nedoruceny balík je srážka ze mzdy,proto se tak durdil 😟 a nedej bože express,za ten bylo až 250€
@amazonkajanik tak to je drsný. Ono mu asi nevadilo, že to nedoručí, spíš, že by měl rozdělanej balík a co teď s tím. Bylo to teda vloni už. Teď mi přijde, že ani nestojí o podpis o převzetí. Strčí balík do dveří a nashle.
Pokud je balik viditelne poskozen a myslis si, ze muzou byt veci poskozeny tak mas pravo balik neprevzit. Muzes ho pred doprvcem i otevrit. Pokud je poskozen jen vnitrek a ne obal tak resis u toho, kde si objednavala..... Vetsinou to maji napsane ve strankach v pravidlech.... Ale nejlepsi je neprevzit balik s poskozenym obalem.... A ano, oni musi pockat, i kdyby spechali nevim jak.
@hanyzka11 jo,to jsme měli taky,ale v německu to je jiný,tam mají skoro všichni otevřené garáže,takže balík jde do sucha a tepla. Ale ty expressy měly čas doručení. Z depa se vyjíždělo v 8h a balík měl být do 8:30 na místě,75km daleko 😣 nebo jsme prostě museli jet rovnou a pak se vracet zas na začátek trasy,80 balíků na rozvoz (minimálně) já si tam přišla na pomalu stejný plat,jako v čechách(a to se nedodržují limity na max váhu,co ženská smí tahat,do jedné firmy jsem měla 6dní po sobě 1,5t nákladu,nejtěžší balík 50kg),větší stres,šéfa hajzla,co pak dělal naschvály. Takže když mi přijede kurýr,nebo pošta,tak občas pokecáme,když je čas. Ale už bych se asi nevrátila,to není pro ženskou s dítětem.
@setba to nijak nedokazes. Uprimne, reklamaci poskozenych baliku vetsinou neuznaji (mluvim o poste). Musi to byt poradne zabalene aby se to prave nerozbilo, pokud chces podat reklamaci tak musis odevzdat balik vcetne obalu, vyplne atd. Proste tak jak jsi ho prevzala, podle toho posuzujou jestli to bylo zabalene dostatecne nebo ne. Uz jsem nejake reklamace resila (nastesti jen par) a vzdy reklamaci neuznali. ☹
@setba poskozeny baliky se spravne dorucovat vubec nesmi, maji se ihned ulozit na poste a sepsat reklamace. Tebe maji informovat at se na postu dostavis, ze tam mas poskozeny balik. Pokud si od dorucovatele/balikare balik prevezmes tak uz pripadnou reklamaci opravdu musis resit jen na pobocce Ceske posty. Kdyz si ho neprevezmes tak se proste posle zpatky s tim, ze neprebiras, protoze balik je poskozeny.