Ne, není to blbost. Ne neřeším hlouposti....
Jde o to, že v práci jsem měla vytvořit nový profil na instagramu a dávat foto z naší nabídky. Udělala jsem ho před dvěmi měsíci a i když furt vkládám fotky, dělám příběhy, volím správné hastagy tak ohlas nula nula prd. Dneska jsem v práci dostala sprda 😶. V podstatě to není ani moje náplň práce. Nabídka ej velká, foto úžasný ale já nedokážu prostě tím zaujmout 🫢. Máte někdo instagram? Jak to rozjet, když firma nechce do toho investovat atd..
A dáš nám sem odkaz? Mě by to zajímalo.
Ok a nastavil ti někdo strategii? Dohodli jste na redakčním plánu? Co by mělo být obsahem a hlavně, co je cílem?
@brunetka11 tak nejak jsem pochopila, ze to ma vymyslet na koleni sama a zadarmo🤪
Je potřeba mít opravdu zajímavý obsah, tedy každý den krátká reelska a zaujmout v prvních vteřinách. Fotky už úplně netáhnou. My máme jako firma pár desítek tisíc sledujicích, ale stojí za tím tým lidí. Vždyť musíš vidět grafy a % dosahů. Bez zkušeností a školení to půjde těžko.
@konidana přesně tak... Sama a zadarmo . Úplně mě přestalo bavit dělat mojí práci 🫢
Hoď nám sem odkaz, Kůň ti to rozjede 😀
Aby ti instagram rostl je to opravdu prace na full time a opravdu to neni jen o vkladani dotek jak si vetsina mysli. Je potreba mit strategii,vymyslenou grafiku, planovat kampane. Za me bych v praci rekla-ok vlozim sem tam fotku,ale nechtejte po me cisla(pokud to tedy opravdu neni tvoje prace)
Mimo to, co tady bylo napsáno, dodám, že pro spoustu společností / firem ani třeba IG není vhodný 🤷🏻♀️ Typem produktu, cílovou skupinou, cílem komunikace...je za tím spousta marketingové strategie a plánování. V jakém oboru pracuješ, co to jsou za produkty? Pracuju v marketingu, mám ho vystudovaný...mám dojem, že vedení společností má často pocit, že sociální sítě může spravovat každý....a ono i dobře vyfotit produkt je někdy náročné 🤷🏻♀️ Držím palce a pokud by byl odkaz, ráda se mrknu 😊 Lidi se obecně na sociální sítě chodí bavit a odreagovat se, reagujou dobře na vtipná videa s produktem / spoluprací, popř. na svého oblíbeného influencera...anebo musíš mít fakt super produkt 👌A k algoritmům se vyjadřovat nebudu, ty jsou občas na IG alchymie...
Tak jim prostě řekni, že to dělat nebudeš. Musíš se taky umět ozvat...
Organicky dosah IG je pod 20%, FB ještě méně. Jedna věc je content stategie a plán a druha placene promo. Bez toho ani sebelepší reelsko ničemu nepomůže. Jaké máte vlastně cíle? Dosah nebo engagement? To fakt není o tom, že si založíš účet, uděláš par fotek a jsem SoMe manager. Ať ti firma zaplatí školení/kurz. Bez toho se v tom budeš plácat a efekt pro firmu nula.
Zainvestovat cas a penize do vzdelavani a nasledne reklamy. Bez toho to nepujde i kdyz se vedeni postavi na hlavu. Fotky na IG uz davno netahnou, je to zbytecne plytvani casu. To je asi jako psat v dnesni dobe blog 🙈
Co zaplacení reklamy? Dělám instagram pro jeden hotel. Pokaždé když pridám nejakou zajimavou lákavou fotku z hotelu, napisu k tomu dobrý text a dam to do reklamy okamzite skacou sledujci😊 Reklamy na insta nejsou drahé muzes si tam nastavit kolik chces do reklamy investovat, nastavit si tam okruh lidí podle věku mesta a zájmů. Ja treba vzdy dava okruh cestovani apod. Tech okruhi tam mam asi 40. Muzes si jich tam dat kolik chces.
A pak dam reklamu treba na tyden za 100kc na den. Takze 700. Muzes dat i za mene, na jakykoliv cas ukaze ti to tam kolik to na to obdobi vyjde penez🙂 Obavam se, ze bez reklamy to nerozjedes.
Ještě někdy pomůžou soutěže a slevy. Otázka jestli tím osloviš cílovou skupinu. Jinak tohle vše sežere celkem času a jak píšou holky bez placené reklamy to nejspíš nepůjde. Ig i fb hrozně stáhli organický dosah.
Mrkni sem:
https://loudavymkrokem.cz/jak-na-uspesny-instag...
Jinak teda nezávidím - není to tvoje práce, nechtěj do toho investovat, ale zato s radostí kritizujou. 🙄