Jak potlačit mateřské pudy?

katiiii
13. led 2021

Zdravíčko vespolek! 🙂
Jak napovídá nadpis, potřebovala bych poradit, jak potlačit mateřské pudy, jelikož už mi to neskutečně přerůstá přes hlavu a každým dalším měsícem jsem zoufalejší.
Jsem v takové situaci, kdy mi bude zanedlouho 23 let, rok žiji na bytě s přítelem (29 let), v červnu budeme mít svatbu, oba vyděláváme a já k tomu studuji závěrečný ročník VŠ.
Vždy jsem chtěla být mladá mamina, zbožňuju děti, když bylo možné, hlídala jsem děti známým, s dětmi souvisí dokonce i obor mého studia. Zkrátka není to jen chvilková záležitost. S přítelem jsme o tom už několikrát náhodně mluvili a připadá mi, že neustále mění svůj názor na to, kdy by chtěl mimčo. Jednou říkal, že by se nebránil ani před svatbou, podruhé říká, že chce, abych po studiu začala pracovat ve svém oboru a tak po roce bychom se mohli začít snažit, potřetí mi řekl, že stačí říct a můžeme klidně hned, a posledně to byl takový názor, že nechce, abych měla na svatbě velké břicho, takže si představoval, že by stačilo začít se snažit od března.
Tyhle jeho neustálé změny mě absolutně ničí, když se jednou smířím s jednou variantou, změní ji, já se začnu těšit, že teda třeba můžeme pokoušet štěstí hned, ale pak zase změní názor a já už sakra ani nevím, jestli budu někdy matkou.
Vím, že kdybych otěhotněla kdykoli, on bude nadšený. O tom už jsme se taky několikrát bavili a vždy řekl, že by byl štěstím bez sebe a slavili bychom několik dní. Nechápu tedy, proč se s ním nedá domluvit.
Snažím se už o těhotenství před přítelem nemluvit, jelikož na něj nechci tlačit. Chci aby si dítě taky přál a ne aby s ním souhlasil jen proto, ať už dám konečně pokoj.
Aby toho nebylo málo, zrovna teď, když mám absolutní krizi, kdy mě mateřské pudy nenechají myslet na nic jiného, otěhotněly dvě mé kamarádky. Moc jim to přeji, ale zároveň i závidím.