Dobrý večer, malý byl teď dva týdny nemocný, zítra pošupajdí do školky a já nevím, jak ho obléct když má být ráno okolo 5 stupňů a po obědě, kdy pro něho chodím okolo 15 stupňů? Zítra mají dorazit šusťákové kalhoty podšité bavlnou a chystám se mu koupit jarní boty. Dáváte už jarní bundičku? malý má softshellové kalhoty podšité flísem, tak mu pod ně ráno dám punčošky a po obědě místo softshellek asi jenom natáhnu tepláčky.
Dávám už tenisky, tenké punčocháče a silnější legíny, jarní čepici a nákrčník, tílko, tričko a mikinu, jarní bundu podšitou flísem, odpoledne sundám asi jen košilku. Podle počasí střídám i mikiny, bud jen lehká bavlněná nebo flísová.
@nonsense Tak ohledně toho, že je po nemoci, mě to zas tak zvláštní nepřijde, kromě toho si myslím, že není kam spěchat. Někde jsem četla názor jakéhosi lékaře, že na podzim by se mělo chodit co nejdéle spíš lehce oblečený a na jaře zase chodit co nejdéle v teplém, myslím, že to něco má do sebe...
@nonsense no asi tak 😀 začíná období "rodič v kratasich, dítě ve fusaku"
Já nevím no, občas si taky říkám, co ty děti nosily, když byl mráz. Možná byly pro jistotu doma... naše dítě je vždycky to nejmíň oblečeny na hřišti. Taky v 5 stupních nechodím ve dvou kalhotech, mikina a zimní bunde. Tak do toho nenarvu ani dítě. Letos byla zima, že já osobně jsem třeba ani nevytuhla zimní bundu. Trošku se to s tím teplým oblečením přehání si myslím.
@hezz17 zrovna já malého nebalím jak ostatní maminky 😊. Nevím kolik bude ráno stupňů, ale přijde mi, že flís na holé nožce není moc příjemný, navíc malej se všude vyválí. V úterý mu dám outdoorové šusťáčky podšité jenom bavlnou, z loňských vyrostl, nečekala jsem, že bude koncem února 20 stupňů.
Dávám jarní softshellky, triko, lehčí mikinu, jarní bundu, nákrčník, lehkou čepici, kotníkové nezateplené boty. Odpoledne má foukat, tak předpokládám, že si mikinu sundá a bude jenom v bundě...