E-shop neposlal objednané zboží, jak mám postupovat?

ji_tuli
30. srp 2014

Ahoj maminky, prosím o radu, v půlce července jsem si objednala v E-shopu Maliarske-platno.sk zboží za 1390,- a po měsíci čekání jsem je začla urgovat, ale nikdo nereaguje, našla jsem si společnost na FB a tam taky nic, jen mi jedna další slečna/paní napsala, že je na tom stejně. Telefon neberou, na maily nereagují. O nic by nešlo, kdybych neplatila platbou předem na účet, takhle nemám peníze ani zboží, napsala jsem jim mail, že jestli mi nevrátí peníze nebo nepošlou zboží do konce srpna, budu to řešit jinde, ale nevím, jak na to, kam se obrátit? Stalo se to někomu? Díky ☹

konikova
30. srp 2014

urcite bych se obratila na ČOI

ji_tuli
autor
1. zář 2014

@konikova A když mají sídlo na Slovensku, je to v její kompetenci?

konikova
1. zář 2014

@ji_tuli jej tak to nevim ☹ a neni i ČOI slovenska?

ji_tuli
autor
1. zář 2014

zkusím to pohledat díky

rita13
Odpověď byla odstraněná
Zobraz
ji_tuli
autor
20. lis 2014

Tak chci zpětně dopsat, jak to dopadlo, uháněla jsem pána telefonem i maily dál a pohrozila soudem, psala komentáře na FB stránkách, kde jsem našla i další paní, co jí dlužil balík nebo peníze... a on nakonec volal sám, že se strašně omlouvá, ale zboží (některé) z mé objednávky nemá a že mi pošle peníze hned zítra zpět. Protože nás bylo asi víc, tak si myslím, že se lekl. Peníze poslal a vše se vyřešilo. 🙂 ale příště dám raději na reference, než zaplatím předem!

moonka47
Odpověď byla odstraněná
Zobraz
rita13
Odpověď byla odstraněná
Zobraz