Dobrý den. Mám jednoduché otázky. Uz několik měsíců propracovávam eshop, buduji od nuly. Záměrně nebudu psát název, nevím, jak je to tu s reklamou.
Dodací lhůty eshopů jsou různé. Nemluvím o samotné dopravě, ale celkové době od zaplacení - po doručení, tedy včetně přípravy, expedice apod.
Weby mají psané někdy 1-2 dny, ale většinou to bývá 2-4 dny.
Jaké máte zkušenosti?
1. Přišel vám balík do druhého dne, nebo spíše tak ty 3 Dny ? Mluvím o standardu , ne o nějakých komplikacích, ci Vánocích, tam je to jiné.
2. Je pro vás dodací lhůta 3-4 dny normální a dokážete to u eshopů prostě tolerovat, či je to už moc pomalé? Děkuji ❤️
@carolk já mám pár oblíbených eshopů (jsem strašná konzerva alias věrný zákazník, pokud jsem spokojená). Platím buď kartou online nebo apple pay nebo okamžitým převodem a balík odesílají ještě ten den nebo hned ten následující a dodání tak je opravdu den či dva. Ale můj oblíbený jóga obchod odesílá 2x týdně a taky s tím nemám nejmenší problém. Doba dodání není důležitá, ale chci to vědět při objednání (pokud napíšou 7-14 dní, nemám problém akceptovat, ale když to nevím dopředu, tak by mě naštvalo).
@carolk jojo, mé oblíbené e-shopy, pokud je do 13.00 zaplaceno, tak je druhý den balík u mě. Je to nesmírně příjemné ;)
Musím říct, že pryč jsou doby kdy jeden den objednáte a druhý den je zboží předáno dopravci. Většinou to pokračuje zprávou byly přijaty data k zásilce a na tomto stavu to trčí třeba dva dny. Ale jakmile se stane výjimka okamžitě dávám super kladnou recenzi. Třeba teď jsem objednávala látky v osm večer a v šest ráno už mi psali, že se zásilka připravuje a v osm mě přišla zpráva od Pošty budeme vám doručovat zítra balík....na poměrně vytíženém e-shopu. Takže jsem napsala všude kam jsem mohla jen to nejlepší 👍👍👍
Mě nevadí 3-4 dny, doba dodání není podstatná, co mi ale vadí je 7-14dni, tak je to 7 nebo 14? To už je zásadní rozdíl.a co mě rozčiluje k nepříčetnosti, když mají předpokládaný termín dodání na konkrétní datum a pak trvá další 3 dny, než to dorazí...je to u mne dáno dobou, když si mám vyzvednout zásilku ve městě a jsem v práci pouze dva dny, tak chci vědět, že tam dorazí v tyto dva dny, jinak si to vyzvednu nebo nechám doručit domu....
Poslední dobou jsem příjemně překvapená, že jak přes pplko, Českou poštu tak i zásilkovnu mám balík 2 den doma...Dopoledne objednám, druhý den odpoledne můžu převzít....ale do 4 dní od objednání beru ještě za přijatelné.
A ještě jsem chtěla dodat, že mnohem víc mě vytáčí, když je někde uvedeno - skladem! a pak to nakonec skladem nemají a dají to vědět až po několika emailech, urgování kde je třeba zásilka. Viz Asko, Sconto apod. Mají uvedeno, že je to skladem a že dodání je 3 týdny, po třech měsících hádek neuvidíte zboží, bohužel běžná praxe těchto obchodů.
Téměř všechny objednávky mám doma druhý den. Minimálně se mi stává, že bych čekala déle. Obvykle objednáno dopoledne nebo do dvou hodin. Pokud objednavam večer, dojde o den později, což je pochopitelné. Vše platím kartou při objednani. Většinou mi vozi balíky PPL, DPD a Česká pošta. Musím říct, že všichni doručovatele jsou spolehlivý.
Stávalo se mi, že když jsem objednala a zaplatila dopoledne, tak balíček většinou odpoledne odeslali. Záleží také, zda to jde kurýrem (2-3 dny), poštou (3-4 dny) nebo přes Zásilkovnu (tam je standard ty 3-4 dny)
Pro mě jsou 3-4 dny v pohodě. Zas ale jak u čeho. Třeba lékárenské zboží chci většinou rychle, oblečení klidně týden počká.. Důležité pro mě je ale vědět kdy mi to doručí, průběžně komunikovat a tu lhůtu dodržet. Jednou jsem objednávala něco do koupelny a měli psanou dodací lhůtu 14 dní. Odjeli jsme na týden pryč a za 3 dny volají, že zítra budou doručovat. A zdržet to nešlo. Složitě jsme vymýšleli kdo to kde převezme..
Odesílám do týdne,mám to u zboží napsáno, chvilku totiž trvá než to zboží vyrobím,mám celkem hodně objednávek,proto mám uvedeno "odeslání do týdne" a toto také dodržuji, zákazníci to akceptují, pokud někdo na zboží spěchá, napíše mi to do objednávky, jeho objednávku pak zpracuji přednostně.
Většinou tam, kde nakupuju pravidelně (a rychle dodání je jedním z duvodu), odesilaji balík druhý den po zaplaceni, někdy (při zaplacení do určité hodiny) i ten samý den.
Dodací lhůta jako taková pro mě není tak důležitá jako to, aby eshop komunikoval (buď emailem nebo sledování objednávek v uctu) a aby na dodací lhůtu upozornil na stránkách a pak ji dodržel. Tzn. klidně můžou odesílat balíky 2x týdne, když to napíšou na stránky a budu s tím počítat.