CAR ve FN Olomouc

tidinka
22. led 2016

Ahoj holky, docházíte některá do centra asistované reprodukce ve FN Olomouc? Chodíme tam už pár měsíců. Nejprve jsme podstoupili 3 x inseminaci s negativním výsledkem a teď stimulujeme před prvním IVF. Píchám si Menopur, Orgalutran, Puregon a beru Prednison a doplněk Acidum. Předběžně mi řekli, že mám jít na odběr vajíček v pondělí. Ráda bych si s někým popovídala. Začínám nervóznět.

hanulka0305
1. bře 2016

Ahoj, také jsme podstoupili 1ivf. Na embryotransferu jsme byli 11.2. 24/2 poprvé na krvi s pozitivním výsledkem, i když hodnota byla na hranici. Takže zítra na kontrolu. 🙂

tidinka
autor
1. bře 2016

Ahoj, tak to moc gratuluji a držím pěsti ať vše dopadne na výbornou. Mě to nevyšlo. Mám teď pauzu a čistím tělo od všech medikamentů a hormonů....a hlavně se s tím psychicky vyrovnat.

lenickaslunicko
8. dub 2016

@tidinka ahojky, jsem teprve začátečník, chodíme taky do centra a příští týden máme podstoupit první inseminaci. Můžu se tě prosím zeptat, na všechno kolem??? Pan doktor nám říkal, že si mám dělat ovu testy a až budeme mít pozitivní, tak na druhý den máme dojet. Chci se ale zeptat, na spermio i na zákrok se mám objednávat nebo stačí dojet? Díky za info

hanulka0305
8. dub 2016

@tidinka ahoj, tak jak to dopadlo? Já jsem těhotná byla, ale bohužel se ukázalo, že se jedná o zamlkle těhotenství v 10tt, takže na revizi. A zase znovu...

lenickaslunicko
8. dub 2016

hanulka0305 tak to mě moc mrzí ☹

hanulka0305
9. dub 2016

co se dá dělat...už jsme objednaní znovu na květen do poradny, tak uvidíme, co dál. píšeš, že jdete na insemincai, to ti bohužel asi neporadím. já bla na ivf - také poprvé a určitě se není čeho bát 🙂. Na spermio tuším, že se ai musí objednávat, protoře přítel šel jednou bez a nějak se na to netvářili.. pak dej vědět, jak jste dopadli

tidinka
autor
10. dub 2016

Hanulko drž se. Nebudu říkat, že to výjde příště, protože tu větu nesnáším, ale ze srdce ti držím pěsti.