Bankový převod do ciziny z chybnými údaji

kacenkabj
20. kvě 2015

Holky,maminky jak je to když posílam penízky do ciziny v cizí mene a má polovička zapomene uvést adresu banky a poplete adresu príjemce??? Kontaktovaly sme banku vyplnili návratku a ted máme čekat.... Má nekdo podobnou škušenost???

hojda
20. kvě 2015

U nás ve firmě je to tak, že pokud to nemá banka, kam poslat, tak to pošlou zpět.

kacenkabj
autor
20. kvě 2015

@hojda taky si myslím že pokud tam nejsou udaje o banke tak to nemaj ani kam poslat.... lež každá rada a zkušenost v této situaci je dobráá

editah222
21. kvě 2015

Je to přesně tak, pokud je neexistujicí učet nebo některý udaj schází tak banka vrací peníze zpět. Trvá to cca 3-4 dny.

kacenkabj
autor
21. kvě 2015

@editah222 a tyka se to i zahranicnych bank v ranci EU?? Vubec se v tom nevyznam

editah222
22. kvě 2015

@kacenkabj jasně, banka nemá peníze kam poslat tak je vrací. Horší to je když se uvede existujicí číslo účtu, to je pak dost na dlouhé lokte :( Ale to není váš případ takže bych se nebála. Ale je divné, že mu banka ten příkaz vůbec přijala! Pokud tam nebyla adresa příjemce tak internet banking vůbec příkaz nevezme a pokud zadával přímo v bance tak tam to snad taky vědí ne 🙂

kacenkabj
autor
22. kvě 2015

@editah222 banka nam prikaz vzala protoze jedine co sme uedli je cislo uctu ktere existuje.. no problem nastal v situacii ze je podvodny ucet co memuzem dokazat. Banka to sice resi ale ani ona sama nevi jak se zahranicna banka zachova....pri chybnych udajoch....

kacenkabj
autor
22. kvě 2015

tak nakonec banka provede storno platby ale nezaručuje výsledek navrácení platby..... tak budu doufat že tam nahoře má nás nekdo rád.... a naše penízky se vráti....