V lavici ve třiceti?

roxolanka
17. led 2019

Ahoj holky, je tu mezi vámi někdo, kdo se rozhodl studovat střední školu v pokročilejším věku? Bohužel mi dlouho trvalo, než jsem si uvědomila, jak bych vlastně se svým životem chtěla naložit. Mám jen ucnak a chtěla bych studovat úplně jiný obor a dálkové studium s tímto oborem nechci, takže bych chodila na denní studium. Malej půjde příští rok do školky, takže bychom ani nepřišli o společný čas odpoledne. Partner mě také podporuje a je pro. Je tu mezi námi někdo, kdo také studoval ve třiceti "od začátku" Myslíte, že má cenu teď začínat úplně novou školu?

vafle
17. led 2019

Rozhodne ano! muj muz treba zacal varit pivo a spoustu jeho kamaradu zaclo studovat sš pivovarnickou, je to ted in a nikdo se tam tomu nedivi, pouznavali jim nejake zkousky z jejich maturit a jsou to treba i vysokoskolaci, za me na tom nic neni. Ja jsem taky vecny studen 😀

pavca1982
17. led 2019

Taky jsem věčný student.Nejdřív jsem si udělala maturitu, pak 3 roky vyšší a pak 3roky bakaláře, takže celkem 10 let.Do toho děti, práce.Je mi 36let.Pokud máš i podporu partnera tak není o čem.Jen do toho👍

hankaviki
17. led 2019

Asi bych do toho nešla. Chodit do školy s nezletilcema, nebo teda sotva dospělýma..Na dálkový ano, tam bych šla.

raschwa
17. led 2019

Upřímně, na denní bych nešla. Neumím si to představit, ve 30 letech v jedné třídě s dětmi o polovinu mladšími a i jinak mi to prostě přijde už divné. Co radši práce nebo rodičák a dálkově studium? To mi přijde rozumnější a pokud je to v daném oboru možné, určitě ano, dobrý nápad, i když to bude fuška. Držím palce, taky jsem věčný student. 🙂

marketa1218
17. led 2019

Denní studium už by mne nelákalo, také mi je 30. Neumím si představit každý den sedět v lavici s puberťákama 😀 Ale dálkové, nebo třeba nějaký kurz proč ne.

roxolanka
autor
17. led 2019