Studium při mateřské. Někdo dálkově VŠ zdravotnický směr?

i_vet2
31. kvě 2021

Holky studujete některá při mateřské dálkově VŠ? zdravotnický směr? sestra nebo porodní asistentka?

madbetka
31. kvě 2021

Ja studuji pedagogickou fakultu, to se celkem dá. První dítě jsem měla na konci prváku, třetí dítě ve čtvrťáku, teď už mi chybí jen dodělat diplomku a státnice.

VŠ zdravotnického směru začala s dětmi studovat švagrová, nechala toho po prvním semestru. Nezvládla časově všechny potřebné praxe. Ale ona, na rozdíl ode mě, nemá skoro žádné hlídání. S velkou podporou rodiny nebo jinak zajištěným hlídáním se to asi dá zvládnout, ale úplně sranda to asi nebude.

barulinka20
31. kvě 2021

@i_vet2 švagrová začala studovat porodní asistentku, když neteři byl rok. Úspěšně zvládla Bc. a teď se při druhém mimču chystá na MGr. Když člověk chce, všechno jde. A já teď při mateřské budu studovat pedagogiku. Od září jdu znovu do 1. ročníku a termín mám v lednu, takže přímo uprostřed zkouškového.

areh
31. kvě 2021

@i_vet2 dodělával jsem si NMgr. jiný zdravotnický obor. Jako všechno jde, pokud máš hlídání hlavně na praxe.

zmrzlinka
31. kvě 2021

@i_vet2 u zdravotnického odboru musíš počítat hlavně s praxí....aby si měla hlídání .

mirecka.jaroscakova
2. čer 2021

Delam VOŠ všeobecnou sestru, na VŠ mě nechtěli dálkově vzít, když nepracuju. Teď jsem ve tretaku, v lednu doufám studium úspěšně ukoncim. Jinak teda je to mazec, spousta praxe, málo času na učení, do toho covid a distanční výuka .... už abych to měla za sebou🙈 bez hlídací babičky a podpory manžela bych to nezvládla.

tarien
Autor odpověď smazal
Zobraz
podestatka
2. čer 2021