Krásné dobré ráno,
máte prosim někdo zkušenost se studiem na těchto školách? Ráda bych se pustila do seberealizace. Potřebuji se nějak posunout 🙂 jake studium v Praze máte vy na bakaláře? Potřebuji skloubit obor s prací a rodinou. Zaujal me obor psychologie a sociologie a oak Bezpečností management.
Ahoj. rada Ti zodpoviem tvoje dotazy. Ja študujem na VŠEM. Začiatok štúdia bol v 10/2020, teraz mám za sebou 1. trimester a začínam 2. So štúdiom som spokojná. Dá sa zvládať pri rodine a i práci, pokiaľ si samostatná a nie si prokrastinátor. Samozrejme, to koľko času to vyžaduje, to ti asi hovoriť nemusím 🙂. Štúdium môžeš zahájiť v rôznych cenových úrovniach a tak si zvoliť vlastne typ štúdia a školné, ktoré ti vyhovuje. Ja som si zvolila klasik a zatiaľ sa to zvládať dá. Klasik je za 20 000, ale musíš spĺňať jednak dochádzku a jednak študentské aktivity. Bohužial, je doležité si dobre zvolit školné a nespoliehať sa na to, že na poslednú chvíľu všetko stihneš. Pokiaľ to však budeš robiť priebežne a všetko zvážiš, myslím, že budeš viac ako spokojná. Potom je tu možnosť štandardu a prémia. Mrkni na stránky a pokiaľ budeš mať dalšie dotazy, zodpoviem v súkromnej správe
Ahoj, rád se také podělím se svou zkušeností z VŠEM. Aktuálně tady studuji prvním rokem a jsem maximálně spokojený. Od samého začátku jsem byl nadšený z kvality výuky a moderního přístupu ke vzdělání.
VŠEM jsem si vybral hlavně protože jako jedna z mála škol v Praze nabízejí možnost se při studiu zaměřit na investice, což mě hned zaujalo. Navíc je zde možné studovat i dálkově, což dokážu ocenit, jelikož mám zároveň práci na plný úvazek. Díky této kombinaci byla VŠEM jasnou volbou a jsem opravdu rád za tohle rozhodnutí.
Pokud potřebuješ skloubit školu s prací a rodinou, tak je tato škola určitě dobrá volba.
@futyska já jsem na Ambisu, dálkové inženýrské. Názor ti nápisu do sz až budu na počítači. Pokud mas nějaké konkrétní otázky tak se klidně ptej.