Praktická sestra - dálkové studium. Jak by to bylo, kdybych otěhotněla?

23. led 2024

Zdravím, vzhledem k mé předchozí situaci jsem skončila se základním vzděláním. Střední jsem musela ukončit abych se uzivila... No a štve mě to celou dobu. Gympl dělat nechci a poslední dobou jsem hodně přemýšlela nad vrácením se do školy, ale dálkově.. No a mám dotaz na ty, které tenhle obor studovaly / studuji. Vzhledem k tomu, že je přijetí podmíněno mimo jiné i zdravotní způsobilosti. Jak by to bylo kdybych oťehotnela v průběhu studia? Mohla bych školu dodělat, nebo bych byla nucena přerušit? (jen pro kontext i bez školy jsem se dostala na poměrně dobré pracovní místo, kde jsem byla 6 let a následně otěhotněla) vím, že chci 2 děti, teď budu doma ještě 2 roky a následně se chceme snažit o druhé... Škola je na 5 let. Proto bych toho chtěla stihnout co nejvíc, za doby kdy jsem doma 🙂

felis
23. led 2024

Ahoj, nevím, jestli Ti to pomůže. Otěhotněla jsem ve 3.r. na střední (to už byl můj druhý třetí ročník, přestupovala z jiného města a dohromady mám všechny ročníky střední dvakrat)... no a měla jsem IVP = Individuální vzdělávací plán. Ono je to hodně o domluvě se školou, ale v těhotenství při studiu nevidím problém, snad jen z hlediska BOZP bys nemohla zvedat těžká břemena a sloužit noční (na to první by mohli na praxích brát ohled - typu zvedat pacienta, to druhé ze zákona nemůžeš). Do přerušení Te nemohou nutit podle me, to by byla diskriminace. Pokud už na té škole jsi a není s Tebou problém, tak se snaží se studentkami domluvit, protože i školy vyplňují hlášení a statistiky a dostávají peníze za každého studujícího. Jinak pracuju v HR, takže z praxe můžu říct, že je to rozhodně dobrý krok 💪🏻

zmrzlinka
Autor odpověď smazal
Zobraz
j.a.n.i
23. led 2024

@felis Tehotna noční delat smi.

autor
23. led 2024