Nevím, jakou práci chci v životě dělat

15. bře 2023

ahoj,

jdu se lehce vyzpovídat ohledně toho, že nevím, co chci v životě pracovně dál dělat. Pracuju několik let jako asistentka pedagoga. Do toho po celou dobu práce studuju. Nejdřív sociální práci a teď si dodělávám specku. Nicméně během té práce a studia jsem nějak vyhořela přestože zaměření co BYCH MOHLA DĚLAT je široký, tak mě nic z toho neláká a vůbec nevím, co chci, přestože to studium a to všechno kolem mě baví (asi mě baví jen ten seberozvoj, ale do práce se mi nechce :D). Strašně moc mi chybí flexibilita času. Prostě bych si chtěla zabalit batůžek a odjet na týden, měsíc pryč. Což ve školství nejde, nebo vlastně téměr jakýkoliv zaměstnání. Druhé co bych chtěla je mít dítě, to se nedaří, takže varianta být doma s dětma taky padá. Chlap může pracovat odkudkoliv, u něj je to v pohodě. Strašně moc mě láká cesta osvč, vlastního podnikání, ale v čem? Moje studijní obory prostě na osvč nebo podnikání nejsou. Ale představa, že budu chodit někam do práce a s někým se hádat o svých pár týdnů volna....né, to prostě nedám. Máme možnost pravidělně cestovat do zahraničí, ale bohužel jak s prací....o peníze vůbec nejde, chlap by nás v pohodě uživil, ale zase nemám v povaze být nemakačenko a jen si užívat...

Ve zkratce bych prostě potřebovala najít práci, která mě bude opravdu bavit a budu pánem svého vlastního času, ideálně v oboru, který mám vystudovaný...nějaké nápady? :D
Tak a a zase zpátky do reality....

milusina
15. bře 2023

Ahoj, kamarádka má také vystudovanou specku a po mateřské chtěla být flexibilní,tak se domluvila s PPP a organizuje si tam jako OSVČ kurzy.V prvním pololetí školního roku pro prvňáčky,pro které je tempo 1.tridy rychle,v druhém pololetí pro předškoláky.Sama si určuje délku kurzu,počet účastníků a cenu.To by mohlo být fajn 😉

kristyn86
15. bře 2023