Naučil jste se někdo španělsky jako samouk?

zrzinda
5. kvě 2023

Hezky den; mám dvě male děti, takže nějaká jazykovka nepřipadá v úvahu, na to vůbec není cas 😢
Ale chtěla bych se začít učit sama španělsky. Neumím ani slovo, jsem úplný začátečník. Jenom se mi ta řec líbí.
Nemám ambice, ze budu mluvit jako rodily mluvčí. Když se zeptám na cestu a objednam si k jídlu, budu asi spokojena.
Neporadil byste mi někdo prosím aplikaci nebo knížku, ze které jste se třeba sami učili?
Nebo nějaké další tipy, jak na to? 😀
Moc dekuju!

natilla
5. kvě 2023

@zrzinda základy se naučíš rychle,není to těžký jazyk. Já ji měla na SŠ a VŠ. Vím,že lidi se naučili s Duolingo na úroveň,že se fakt domluvili základně na dovče,přečetli si menu,jízdní řád apod. Naposloucháš si
ji apod.Já teď třeba jedu na Duolingo finštinu,to je jiná liga a dokázala bych tam asi přežít,ale nic moc navíc..Pak existuje Španelstina pro samouky,ta je fajn,je tam hodně slovíček i gramatiky. Určitě bude fajn,mít alespoň nějaký základ a když tě to bude bavit pokračovat za pár let třeba navázat v nějaké jazykovce

ninive211
5. kvě 2023

Jedu už 14 měsíců Duolingo a sice jsem teď dost polevila, ale umím základní gramatiku (časy...)a asi bych se základy domluvila na dovče.Slovíček myslím umím docela dost a ano, hodně jedu španělské bebo latinoamerické seriály na Netflixu. No, Casa de Papel byl jedním z důvodů, proč jsem se do toho pustila 😀

zrzinda
autor
5. kvě 2023

@ninive211 Hehe, přesně kvůli Casa de Papel se mi ten jazyk začal líbit 😀

Moc dekuju! Jdu stahovat Duolingo 🙂

ivetka7686
6. kvě 2023

@zrzinda jj Duolingo si stáhni od mého chlapa brácha se učí španělsky přes tuhle appku a umí krásně španělsky ☺️já začala taky ale od té doby co jsem změnila práci tak už na to nemám moc času, ale určitě se k tomu chci vrátit. Žiju ve Skotsku takže by se mi taky líbilo ještě mluvit španělsky 😁😁

g_m
6. kvě 2023