Potřebovala bych trochu potrenovat angličtinu, máte někdo zkušenosti s online výukou? Jsem věčný začátečník, aj jsem mela roky ve škole, ale když si mám na letišti říct o konkrétní sedadlo, jsem v pytli 😅😅 nejde mi úplně o gramatiku, angličtinu vyuziju jen na cestach. Uvažuji nad něčím do sluchátek, hodinku denně bych v pohodě mohla poslouchat, kdyz uspavam dceru v kočárku, plus v kombinaci s něčím psanym 🤔🤔 vůbec nevím. Nicméně za dva roky se chystam asi sama na větší cestu a potrebuju se naučit samostatně komunikovat. Moc děkuju za všechny tipy, co vam vyhovovalo.
Pravohemisférové učení, zahrnout se tím, hodně číst, hodně poslouchat, samomluva... Metoda Goldlist - klidně na celé (z počátku krátké) věty nebo alespoň fráze. Neučit se jednotlivá slovíčka, to je školské zlo.
@malinkaelinka
Jestli se chces naucit komunikovat tak se gramatice ale nevyhnes.Ono fakt neni jedno ktery pouzijes cas 🙂
@malinkaelinka uplnenej je najit si anglickou kamaradku na volani/dopisovani ;) aktivni komunikaci se clovek nauci vic nez z ucebnice
@zelenaesmolda Ale gramatika se dá naučit i jinak, než to pitvat z lingvistického hlediska. A pro komunikační úroveň stačí mnohem méně gramatiky než kolik se do učebnic cpe... (zvláště tedy třeba právě co se týče časů...)
@zelenaesmolda jasně, tomu rozumím, nemůžu mluvit v infinitivech, na druhou stranu nepotřebuju znát úplně do detailu všechna pravidla, nebudu ten jazyk používat v práci apod, potřebuju hlavně slovní zásobu a něco naposlouchat. Že školní angličtiny musí pamatuju tisíc různých pravidel, le v práci si ani neobjednam večeři.
@keksik002 to by mi nevyhovovalo, ale díky za tip
@verdos
jenze musis vedet kdy ktery cas pouzit.nemuzes zamenovat prubehovy s prostym casem.to by pak nedavalo smysl.
@malinkaelinka
kdybys chtela neco vysvetlit tak klidne rekni,anglicky mluvim plynule 🙂
Mně nejvic vyhovuje Netflix 😀