Moc všechny zdravím a budu ráda za každou pomoc či informaci. Rozhodla jsem se se svým životem něco udělat a začít se realizovat. Ačkoliv už mi není dvacet a mám tři malé děti. Nevím jestli to zvládnu, ale chtěla bych to alespoň zkusit. A Vás ženy žádám, jaký je v praxi rozdíl mezi dis a bc dětskou sestrou ? Jak je to s hledáním práce u dis a bc ? Mají oba tituly totožné možnosti ?
A druhá část mé otázky se týká angličtiny. Jsem totální laik a na jazyky jsem zkrátká příšerná. Jak moc se na tomto oboru, ať už u dis nebo bc, angličtina hrotí? Popřípadě musím tam už mít nějaké základy nebo se tam učí od začátku ? A byly přijímačky i z angličtiny ?
Děkuji Vám za případné odpovědi a budu moc ráda, pokud by se zde našla dětská sestra, která by byla ochotná být se mnou třeba v kontaktu.
Bc. bude mít vždy vyšší váhu než dis. Jakou máš střední školu? Bez zdravotnického zaměření? Já bych se trochu bála, jak je to s praxí, pokud jsi úplný laik. Být tebou, tak proklikám školy v okolí a prostuduju přesně výukové plány, ať můžeš posoudit, co ti víc bude vyhovovat. A Ano, AJ je součástí absolutria na dis.
@pajinka333 ještě teda jenom u VŠ bylo pro dálkové studium podmínkou být zaměstnaná v nemocnici, já jsem se chtěla hlásit z rodicaku a nemohla jsem, tak jsem šla na VOŠ.
Za mě (nejsem sestra, ale má za muže sestru s voš pro intenzivní péči) bude na voš více praxe, což pokud máš nezdravotnickou střední, to podle mě dá mnohem víc. S bakalářem budeš teoreticky nafrčenější, ale praxe je znatelně míň a sestrám s bakalářem obvykle trvá dýl než se zapracujou (vycházím z mých desetiletých zkušeností z ára a záchranky), což se teda pochopitelně netýká těch, co si bc./mgr. Dodělávaj při práci
Nevím, jak to je u sester, ale obecně:
Dis. = středoškolský titul
Bc. = vysokoškolský titul
A přitom mi teda přijde, že to učivo a náročnost je dost podobná.