Ahoj, třeba někdo řešil to samé a poradí, uklidní.
Mám 10m syna a po ročním přerušení se vracím do školy. Studuji dálkově Ing. obor a chybí mi poslední rok. Po porodu jsem přerušila protože nebyla možnost s prckem jezdit do školy. Aspoň jsem si v klidu napsala diplomku. Jenže...
V půlce října začínají přednášky, synovi bude skoro rok. Jsem dohodla s mamkou, že mi bude hlídat děti. Jenže se bojím abych při tom odloučení nepřišla o mléko 😶. Kojím hlavně v noci a ráno, to by bylo stejné. Jenže přes den si občas řekne že chce... A já nevím jak si to nastavit v hlavě. Delší přerušení nepřichází bohužel v úvahu. Odstříkávání nelze, tolik mléka zad nemám. Má mě spíš jako dudlík. Chtěla jsem kojit aspoň do roku a půl, ale trochu mám obavy aby díky tomuhle se to nezkrátilo.
Btw taky se vracím do školy po roce přerušení ale na poslední rok bakaláře 🙄 tak přeji hodně sil ☘️❤️
Pokud u sebe dítě chodící dudlík nemá, tak ho ani nevyžaduje, věř mi. Není důvod, abys o mléko přišla, od 9 měsíců jsem všechny 3 děti kojila jen ráno a večer a kojila jsem je do 2 let, v noci se nekojily už dávno vůbec, přes den od zavedení příkrmů taky ne. Dítě bude v pohodě, ty mysli na školu😉
@junomcgaff děkuji, tobě také hodně štěstí. Už teď vím, že to bude pěkně na prd 😂😂😂
@zuzkasim děkuji 😉
Uz je mu 10m, to neni zadne cerstve miminko, a pokud budes pryc pres den, tvoje laktace to bez problemu ustoji 😉 nakojis ho v noci, rano jak jste zvykli a pak treba az se vratis ze skoly, kdyz bude chtit - to nebude vubec problem. Malej si aspon uzije cas s babickou a bude mit zase nove zazitky, ktere by jinak nemel 🙂
Když kojíš roční dítě párkrát denně, tak s ubráním kojení na 1 nebo 2 denně o mléko fakt nepřijdeš. Opodstatněné obavy by mohly být u vícedenní nepřítomnosti, ale spíš z toho, že už dítko o mléko za těch pár dní bez kojení nebude stát, než že bys přišla o mléko😉
Dálkové studium,takže do školy pujdes jednou za 14dnu nebo jednou za týden? To opravdu po roce kojení o mléko neprijdes,buď v klidu 😉