Dálkové studium a kojení. Jak jste řešily?

9. zář 2024

Ahoj, třeba někdo řešil to samé a poradí, uklidní.
Mám 10m syna a po ročním přerušení se vracím do školy. Studuji dálkově Ing. obor a chybí mi poslední rok. Po porodu jsem přerušila protože nebyla možnost s prckem jezdit do školy. Aspoň jsem si v klidu napsala diplomku. Jenže...
V půlce října začínají přednášky, synovi bude skoro rok. Jsem dohodla s mamkou, že mi bude hlídat děti. Jenže se bojím abych při tom odloučení nepřišla o mléko 😶. Kojím hlavně v noci a ráno, to by bylo stejné. Jenže přes den si občas řekne že chce... A já nevím jak si to nastavit v hlavě. Delší přerušení nepřichází bohužel v úvahu. Odstříkávání nelze, tolik mléka zad nemám. Má mě spíš jako dudlík. Chtěla jsem kojit aspoň do roku a půl, ale trochu mám obavy aby díky tomuhle se to nezkrátilo.

junomcgaff
9. zář 2024

Je možné že už to přes ten den nebude chtít no protože to málo poteče. Ale ráno a večer když budeš kojit tak mléko mít budeš, aspoň u mě to tak bylo. Poslední cca měsíc kojení jsem kojila už pouze ráno a večer nikdy přes den a na to mlíko bylo.

junomcgaff
9. zář 2024

Btw taky se vracím do školy po roce přerušení ale na poslední rok bakaláře 🙄 tak přeji hodně sil ☘️❤️

zuzkasim
9. zář 2024

Pokud u sebe dítě chodící dudlík nemá, tak ho ani nevyžaduje, věř mi. Není důvod, abys o mléko přišla, od 9 měsíců jsem všechny 3 děti kojila jen ráno a večer a kojila jsem je do 2 let, v noci se nekojily už dávno vůbec, přes den od zavedení příkrmů taky ne. Dítě bude v pohodě, ty mysli na školu😉

autor
10. zář 2024

@junomcgaff děkuji, tobě také hodně štěstí. Už teď vím, že to bude pěkně na prd 😂😂😂

autor
10. zář 2024

@zuzkasim děkuji 😉

mysh_me
10. zář 2024