Bakalářský obor nebo mi stačí vyšší odborná škola?

aurelie34
30. srp 2020

Hezký den, chtěla bych po mateřské jít pracovat do školky. Pravděpodobně do nějaké vesnické v našem okolí. Přemýšlím co si mám zvolit za školu. Mám gympl, chtela jsem jít na vyšší odbornou na mimoškolní pedagogiku, ale dost mě od toho okolí odrazuje, že to není v podstatě nic a že je lepší si už udělat bakaláře. Mám dvě malé děti, v době nástupu do školy jim bude rok a půl a 4 roky, doma hospodářství, ve většině času jsem na vše sama, tak se bojím abych Bc dala a nezanedbavala pak děti. Myslíte že by mi ta vyssi odborná škola stačila? Popřípadě jakou vysokou školu zvolit nejlépe v Praze nebo Plzni. Díky

linda_22
30. srp 2020

Nejsem z učitelského oburu, ale jestli si můžu dovolit říct názor, určitě toho bakaláře, už jen, že pak můžeš pokračovat dál. Vystudovala jsem magistra s hospodářstvím hodně velkým, děti jsem tedy neměla, ale zato práci od 3:00 podle potřeby až do večera, včetně víkendů. Je nezbytností podpora partnera a rodiny, aby ti opravdu pomáhali a umožnili se škole věnovat.. Měla jsem dost spolužaček s dětmi a zvládaly to.. Držím palce, není to snadné, ale stojí to za to 🙂

aurelie34
autor
30. srp 2020

@linda_22 no podpora okolí je právě to horší. Manžel z toho moc nadšený není, bojí se že budou děti na vedlejší koleji, že nebudu doma nic stíhat. Babičky máme obě pracující a téměř nehlidaji, jen když potřebuji k lékaři atd. Manžel je ještě po vážné nemoci a už jenom to že musí chodit do práce je pro něj náročné, bojím se že tím utrpí náš vztah, chod domácnosti atd. Potřebovala bych někoho kdo toho bakaláře má a byl třeba v podobné situaci aby mi dodal sebedůvěry že se to dá zvládnout.

jako_mala_holka
30. srp 2020

Kdyz to jde, tak urcite Bc., taky bych to tak udelala, ale u nas v oboru ta moznost bohuzel neni (aspon zatim) 👍

rosa106
30. srp 2020