cekame druhé dite, ale.. clovek nikdy nevi, zda bude ještě další... manzel ma 2 metry a rad by pohodlne auto. porad něco taháme na zahradu ci dům, ted to budou dva kocary.......proste chceme druhé auto velike.jde o pohodli s dětmi........
multivan se nam libi, novy je opravdu nad nase sily, navíc bychom potrebovali druhé auto dřív (manzel jednim jezdi do práce a ja abych mela druhé k dispozici s detma.. na kontroly a pod)......cena 8-10 let starého auta se pohybuje mezi 200-300000 kc. trosku se bojim toho stari auta, ale jde o vw, tak by mohlo chvili ještě vydrzet ok...........prosim o zkusenosti a rady, dekuji
ahoj, my máme mulťáka, je super, jediné, co nedoporučujeme, je automat, kterého bohužel máme i my, teď se nám tam vys**** převodovka a oprava skoro 30 000Kč :-/
ahohj, můj manžel má taky 2 metry, mánme vw multivana a nedám na něj dopustit....
vw je držák, ale koukejte od roku výroby 2002 a dále jen na motory 1,9 nebo 2,0 !!! 2,5 nebrat, jsou šíleně poruchové.... E
klidně se ptej, napíši více
@eficenka faKT? DEKUJI... tak prave 2.5 nam nabizeji...dekuji za radu 🙂)
@mrskato automat urcite nechceme 🙂)..dekuji
Máme starší bez množství elektroniky. Rok výroby 1996. 2,4 tdi. Předtím jsme měli také VW ale transporter T4 a s motorem jen 1,9 což nám naprosto nestačilo. Každou dovolenou jsme spálili spojku a stejně kolikrát nevyjeli tam, kam jsme chtěli. T5 už má hodně elektroniky, a co ho kamarádi kupovali z druhé ruky, tak do něj museli investovat další stovky tisíc.
Máme T4 Syncro z roku 2001. Koupili jsme ho už z bazaru a je to neskutečný držák. Nevyměnila bych ho za nic, projeli jsme s ním Evropu, vzadu jsem si udělali spaní. Teď, když čekáme mimi jsme koupili druhou řadu sedaček, takže si tam spaní budeme muset vyrobit jinak, ale je to fakt neskutečně variabilní auto: rodinné/nákladní/cestovní. Manžel jezdí šetrně, většinou si to šouráme v pravém pruhu a spotřebu máme 6,5 - 7l/100km. Velikostí se vejde i do všech podzemních garáží a na délku vlastně taky nijak zvlášť nepřečuhuje. Prý T5 aT6 už mají motor z jiného materiálu a jsou poruchovější, ale nejsem odborník, tak nevím. Nicméně ještě teď nám občas zavolají z bazaru, kde jsme ho koupili, že by ho rádi odkoupili zpět a na ceně příliš neklesnul. Já jakožto téměř neřidič bych akorát ocenila automat, ale kdo normálně řídí, pro toho to je v pohodě. A čtyřkolku už jsme taky mnohokrát ocenili, na ledu a v terénu se to auto pohybuje jakoby nic.
@konidana
T4 určitě 2,2 a více i 2,5
ale T5 jsou ve 2,5 šíleně poruchové!
máme T5tku1,9 je prakticky nesehnatelný hned, čekali jsme na ni skoro půl roku.... jsou skoro hned pryč, 2,5 je plný bazar a nikdo to nechce...
T5 1,9 , rozhodně manuál.spojka, 4+4 je zybtečnost, bydlíme na horách a s pohonem bez všech 4 vyjedeme vše 🙂 zatím jsme do něj nedali ani korunu .-tedy když nepočítám montáž gps a park.kamery 🙂
holky moc dekuji za odpovdi... vsem... budeme hledat 🙂)
manzel ještě pokukuje po Hyundai H-1.... tak bude nakonec tezsi rozhodovani nez jsem myslela. 🙂)
Máme, už druhého. Teď budem brát 8 míst. Na dobolenou, nákup kamkoli super auto. Rozhodně lepší než ndjaký jeap, kočár neskládáš, kola, lyže, vše vytáhneš lehce. Pochopitelně ve 4x4.