Špatné spaní po nemoci?

klifa
23. bře 2017

Ahoj maminky, jsem tu nováček - vždycky jsem jenom četla, ale teď poprosím o radu či Vaše zkušenosti... Prodělali jsme šestou nemoc, od pátku do neděle měl náš Vojtíšek vysoké horečky, v neděli ráno jsem naměřila 40,3°C, tak jsem vyrazila na pohotovost. Poslali nás ještě na ORL, ve 4 týdnech jsme měli zánět středního ucha, tak aby prověřili, jestli se to neopakuje. Odchytili jsme moč, ta byla taky v pořádku. Potvrdili šestou nemoc s tím, že se osype. Nemusím se bát, ničím nemazat, nesvědí ho to. Už předevčírem bylo osypání pryč. Ale po opadnutí teplot to jde od desíti k pěti se spaním 😴 Předtím se budil 2x na kojení (mimochodem je nám 6,5 měsíce) - hoooodně maminek píše, že v tomhle věku už jim mimča spí celou noc. 2x za noc bylo ještě v pohodě. Teď jsou to co 2 hodiny 😖 I když jsme měli růstový spurtík, tak se budil max. 3x. Když ho přiložím k prsu, párkrát si cucne a spí. Neno ho ani nepřiložím, pochovám, pohoupu a chrní dál. Budí se pláčem, nikdy předtím nebrečel, vzbudil mě, jak se štrachal v postýlce nebo roztomile vypravoval, aby zabrečel jsem neznala. I když si ho vezmu k sobě, nepomůže to... První 2 noci jsme se radši odstěhovali, aby se aspoň tatínek vyspal do práce. Myslíte, že by na to nemoc mohla mít vliv? Jak jste "učili spát" mimča celou noc Vy?? Moooc děkuju za jakýkoli názor, radu, tip.... 🙏

panickatlamicka
23. bře 2017

Maloktere dite spi celou noc, to je fakt nesmysl. A zvlast kojene. Nemoc muze byt na vine, ale deti se budi z mnoha duvodu-pm vyvoj, sny, zrani mozku... nic urcite nelamej pres koleno, doporucuji mit detatko v posteli, at zbytecne nevstavas a ono se rado k tobe prituli.

laurinka2016
23. bře 2017

Ahoj, tak upřímně z mého okolí kamarádek co mají děti a ani ta naše 15 měsíční nespí celou noc, někdy je to lepší jakože se zbudi 1 -2 krát za noc ale beru taky už běžně že se budí i 4-5 krát je to náročné ale prostě podle mě je spíš unikát když dítě spí celou noc

klifa
autor
23. bře 2017