Pred cca rokem a trictvrte (urcite je jeste v zaruce) jsme koupili matraci 2x2m, myslim, ze to bylo v obchode ProSpanek nebo neco takoveho - loznicovy obchod v obchodaku. Vim, ze se uvadelo nejake procento mozneho prolezeni. Kazdopadne matrace byla dost draha (kolem 17k, z toho mozna 2k jsme platili za atyp), a ted uz je prolezena tak, ze vylozene lezime v dirach a me z toho hodne boli zada. Pritom slo o matraci skoro nejvyssi tvrdosti. Pochybuji, ze se tohle prolezeni vejde do jejich procent, ktera jsou tolerovatelna. Ma nekdo osobni zkusenost s reklamaci matrace? Jak vlastne tak velkou matraci reklamovat? Na prodejnu ji ke kontrole urcite nedostaneme... Diky
Určitě máte doklad o koupi, kde je uvedena i prodloužená záruka, pokud to byla kvalitnější matrace. Ale myslím že za 19 tisíc nejspíš ano. Tbrdost nikdy neurcuje kvalitu matrace, spíše rozložení vrstev. Ale vy musíte vědět, jakou jste si koupili.
V první řadě bych našla doklad a zašla bych se na prodejnu zeptat, jak řeší reklamace. Ale jako bývalý prodejce matrací a nábytku, určitě, aby reklamaci posoudili nebo ji někam poslali, ji budou chtít vidět fyzicky. My jsme jak na převoz, tak na manipulaci, plus když se jedná o pěnovou matrací, kvůli prolezeni, doporučovali koupit dvě matrace. Ale co v zákazník, to jiný požadavek a pak se diví 😁přeji hodně štěstí
@krupka3 ale já bych se také divila, jen nikdo nevíme, co jste si za daný tip matrace koupila a v jakém obchodě.
Vy píšete, že ji nedostanete na kontrolu do prodejny. Já vám píšu, jaké s tím mám zkušenosti a jaký by byl správný postup k řešení reklamace 🌞třeba i do příště, kdyby vám reklamaci uznali 😉😉😉myslím to dobře
@makra1988 ja jsem urcite hrozne rada za zpetnou vazbu nekoho, kdo s tim ma zkusenost. Papir uz jsem nasla. Faktura je ze 31.8.2018, a potize s tim mame uz minimalne pul roku, takze do roka se prolezela fakt dost. Obchod je Svet spanku, matrace Viscoflex. Zkusim hned zitra zjistit, jak to s reklamaci chodi.
Jj určitě vám držím palce ať dobře pořídíte. Googlovat sice nebudu, co jste si koupili, ale každý dostává buď ústní nebo černé na bílé instrukce, jak s matrací zaobchazet.
Zjišťovat určitě budou, vidět ji taky budou potřebovat. Možná se jednalo o nějaký špatný kus, nebo jen matraci z molitanu, nevím, že ji s mužem máte stejně prolezenou. Jen se nezmiňujte, že už na ní takto lezite půl roku. A to jste Teda dlouho vydrželi. Jelikož můžou namítnout, že se daná věc musí reklamovat hned při první známce poškození.
Prostě vám to píšu narovinu jak to je a nemyslím to zle😉osobně mám taky pěnovou matraci, víc jak 6 let a to nemáme s mužem malou váhu, ale někdy se prostě stane👍
@makra1988 Nevim, jestli je prolezena na obou stranach stejne - manzel si nestezuje narozdil ode me na bolava zada. Matraci jsme uzivali dle toho jak mela byt, krome toho co rikas, ze jsme ji nereklamovali hned - porad jsem si rikala, ze to jeste nebude ono. Ale ted uz lezim vylozene v dulku, ze ktereho mam problem vylezat. Uz jsme se smirili s tim, ze ji tam dopravime - za ty penize to musime aspon zkusit. Pochybuji, ze to klapne, ale za zkousku nic nedam (krome par stovek za dopravu a mesice spani na zemi).
@krupka3 jasnacka, tak já nevím u nás nikdy nebyl problém s reklamací. Pokud byla oprávněná, tak se vyřešila hned na místě, spíš, jak píšete máte atip, může být zas delší čas, než se vyrobí jiná.
Říkám nebála bych se toho, že se reklamace nevyřeší, a když je to po tak krátké době. Nikdo s tím nechce mít zbytečné obtíže, ani prodejci(spise firma). Prodejci dělají jen to, co po nich chce firma.
👍👍👍👍👍👍👍
My reklamovali matraci z Jysku a ihned nám vrátili peníze, ale donesli jsme na prodejnu.
@krupka3 Já mám čerstvou zkušenost s reklamací matrace i když samozřejmě u jiné firmy. Matraci jsme používali rok a dost se proležela. Nafotila jsem matraci z boku, a do proleženého důlku jsem přiložila pravítko, aby bylo vidět o kolik cm je proležená. Nafotila jsem z několika úhlů, a tyto fotky s reklamačním listem odeslala emailem na prodejnu. Ti to zaslali výrobci, který mi téměř obratem zaslal matraci novou. Starou jsem odesílat nemusela. Ani jsem nečekala tak seriózní a bleskové jednání. Doufám, že s reklamací uspějete 🙂
My stejně jako výše, nafotili jsme, kolik je to prolezeni,, zleva, zprava, zeshora... vysloveně jsme taky měli důlky tam, kde jsem spala já a kde manžel, bolest zad atd. Poslali emailem na prodejnu s fotkou faktury, poslali novou (pouze jádro, obal nám zůstal, z hygienických důvodů), do roka to bylo zas, takže jsme už chtěli vrátit peníze. V tom obchodě s výrobcem již rozvazali spolupráci, ale reklamaci vyřídili s výrobcem, přes ně pak vyplatili peníze zpět nám. Koupili jsme matraci jinde.. Taky máme atyp, 220 délku..
Jo a prolezeni jsme měli odhadem asi 5-8 cm, fakt dost :-/
My jsme reklamovali prosezenou sedačku,určitě bych skusila i tu matraci 👍
To se bude asi reklamovat těžko, ale za ty peníze bych to možná zkusila. Máte údaje o nosnosti matrace? Nejste třeba na hranici? Nevím, my máme vcelku obyčejné, česká firma Gumotex (dnes už se tuším jmenují jinak), jsou perfektní i po 14 letech používání, u dětí po 12 letech...