Názory na ZŠ v Brně - Nám. Míru a CMC ZŠ

ninouche
2. bře 2017

Dobrý den, čeká nás rozhodování, na jakou ZŠ půjde dcera. Zvažujeme dvě, a to zš Nám. Míru a Cyrilometodějská círk. zš. Moc by mi pomohly reference a názory rodičů, kteří tam už dítko mají, příp. tam někoho znají.
Jde mi hlavně o zkušenosti, jak jsou na které škole vstřícní k dětem, které nejsou naprosto "bezproblémové". Dcera nemá žádnou "diagnózu", ale je velký introvert a velice špatně si zvyká na nové věci, lidi, je těžké ji motivovat, aby se něco naučila, pokud se pro to sama nerozhodne. Do MŠ byla schopna nastoupit až ve 4 letech, a momentálně další strašák je to, že je strašně pomalá (jídlo, oblékání,...). Dnes jsem to konzultovala s učitelkou v MŠ a vidí totéž, co my doma: prý rozumově je nadprůměrná, ale je těžké ji motivovat, aby "ukázala, co umí".
Dílčí dotaz se ještě týká zkušenosti s matematikou dle Hejného metody, kterou učí na CMC ZŠ.
Předem díky za odpovědi!

janah22
2. bře 2017

Dobrý den. s ani jednou školou nemám zkušenosti, ale asi bych vybírala tu menší nebo tu která upřednostňuje menší počet dětí ve třídě, aby měla prostor pro sebe (podle webu by tomu spíš odpovídala ZŠ Nám. Míru). Jinak k matematice podle Hejného - myslím si, že škola bude dělat ještě den otevřených dvěří. Určitě je dobré se podívat, jak takováto výuka matematiky probíhá. Protože pokud pak bude dcera nemocná, a budete se jí snažit učivo vysvětlit "klasickým" způsobem, můžete ji domotat.

ninouche
autor
2. bře 2017

@janah22 děkuji za názor. Ta poznámka o případném doučování při nemoci je na místě - i když mám dojem, že už existují ukázkové hodiny a "doučování" toho Hejného i pro rodiče...
Ono je to asi tak, že v té první třídě stejně nejvíc záleží na konkrétní osobnosti učitele, a když je neznám, těžko se můžu rozhodnout...

sara84
3. bře 2017

Neter chodi do te katolicke zs a jsou max spokojeni ( na kravi hore??) Vozi ji tam i po prestehovani 20km a synovec ma PAS tam taky pujde!

ninouche
autor
3. bře 2017