Ahoj, syn jde letos poprvé do školy a v seznamu mají napsané cvičky. Myslela jsem, že už se snad ani nevyrábí, ale kupodivu jsem je objevila. Nevím, jestli mu tedy koupit ty nebo tenisky...
Klasické cvičky jsem taky viděla-v Tescu...podle mě je jejich výhodou, že jsou lehčí a prodyšnější, než tenisky...takže bych preferovala cvičky...
preferovala bych tenisky, kvůli zdraví chodidel.
V každém případě do tělocvičny jen bílá podrážka😉
Pořizovala jsem tenisky. Pro holčičku bych spíš koupila ale cvičky 🙂
Já koupim cvičky a pak se uvidí 😉
Cvičky jsou lehké, rychle nazuté, bez trápení s rozvazujícími se tkaničkami a mají světlou podrážku 😉 s teniskama se prcci prvňáčci spíš trápí (a my s nimi). Do první třídy, jako učitelka první třídy, určitě doporučuji 😉 a hlavně obě podepsat!! 😀
ahoj, jsem učitelka a na tělocvik bych doporučila cvičky, samozřejmě když má dítě tenisky tak to nevadí, ale jde o to že to mají rychle nazuté a nemusí si dělat starosti že nestíhají a tak.
Ahoj, já mám sice teprve předškoláka, ale koupila bych mu takové ty plátěnky od Befada, nosí je teď jako bačkory doma i do školky, kde v nich taky cvičí, dělají je s bílou podrážkou, dokonce je i perforovaná, takže trošku větrá...a mívají modely buď nahoře s gumičkou a nebo na suchý zip. Přijde mi to jako ideální kompromis mezi teniskami na tkaničky a cvičkami, které se mi nelíbí, že mají moc tenkou podrážku...ty Befado mají trochu silnější, ale krásně ohebnou...navíc syn mi z cviček vypadává (měl je na zkoušku v létě na zahradu) - má úzkou nožku a ta gumička to neudrží, ale u těch Befado mu drží i ty s tou gumičkou 🙂 . Jo a navíc mají tu gumu z podrážky přetaženou i trochu přes špičku, takže to docela chrání prstíky, když mu někdo dupne na nohu 😉
Hlas pro befado - s gumičkou. Máme je do školky, pak to dolítá venku, ideální, univerzální, levný,a docela hezký. Mají ted i bílé podrážky, takže na tělocvik do první třídy určitě ok. Dobře drží na noze.