Dcera má 3 pětky na vysvědčení, před tabulí nemluví

rozlobenamama
6. črc 2017

Ahoj mám 2 děti ale s tímhle jsem se nesetkala a už nevím kam se dovolat , každej na me kouká jak kdybych si snad vymyslela. Holka začala chodit do školy , od syna už něco odkoukala a šlo ji vše skvěle. Pak ale začali problémy , děti se ji posmívali ze pomáhá postiženým dětem a ze o přestávkách nechce dělat vylomeniny atd to se tak nějak vyřešilo ale pak začala byt hodně nemocná , syn ve škole nic ne zaregistroval co by se mohlo dit. Bylo to čím dal tím častěji , holka porad u doktoru s nemocema. Pak dokonce byl incident když mi učitelka řekla ze mám dceru ve škole az moc v klidu zda ji doma neublizujeme. Tak po me šla socialka ale vše v pořádku. Pak jsem učitelce začala hrozné vadit , když jsem porad chodila do školy a snažila se řešit problém s absenci a zda může byt možnost kvůli známkám třeba jednou týdne prezkouset ale učitelka me vždy odflakla a odcházela , pak jsem žalovala ředitelce a bylo to ještě horší. Resila jsem přezkoušení na konci roku když by bylo malo známek a nemohla byt kvalisifikovana . ale to by mela mít údajně plán a rozvrh a ze je to těžké ze by u toho musel byt i někdo z úřadu atd atd... No na konci roku učitelka řekla ze bude opakovat , jenze proč všecko umí tak jak ma . Pak řekla ze ji prolest nechá ale ze mi dcera před tabuli nevydá ani hlásku ze ma za 5 ... Ale reseni proč to tak je nechtěla řešit prostě nemluví nazdar. Takže 2 5 z toho ze dcera ma nějaký blok ze nechce mluvit u tabule a na papír podle me ze stresu nic nenapíše. Tak jsem začala řešit opravky na prázdniny ,protože z holky nic nedostanu proč to tak je .... A najednou mi přinese 3 5 na vysvědčení a o tom mi nikdo neřekl !!!!!! A český jazyk ma moc rada , čte ,diktaty atd v pohodě jen sem tam zapomněla háček . A pětky nikdy v ZK neměla !!!! Tak vlitnu do školy co to ma byt a učitelka se k tomu nevyjádřila ,samozdrejmne ředitelka učitelku brání !!! NJ proč by si vlastně někdo dělal starost s mou dc