10letá dcera se chová jak parchant. Jak to řešit?

brabechanule
24. čer 2024

Já už nemůžu jsem v 7.mesici těhotenství ale to asi není ten důvod proč se tohle děje. Mám dvě dcery 8 a 10 let. 8leta dcera má taky občas svoje ale ta starší je extrém.

Dozvídám se že ve škole sikanuje děti. S učiteli nemluví a vše zkouší vydirat brekem. První jsem myslela že je jí ve škole ubližovano ale pak jsem mluvila s paní učitelkou i asistentkou kterou mají ve škole a bylo mi řečeno že ty problémy delam
ona a když ji to děti vracejí tak se dostává do role objeti. Tim myslim ze ze sebe zacne delat ublizenehk chudáci.

Když s ní chci mluvit a vše probrat tak se mi vysmeje do obličeje ale opravdu zakeřně až v ní vnímám cosi a teď nevím jak to popsat...zlého něco zákeřného.

A když není po jejím je schopna brečet a vydírat i 4 hodiny.
Už jsme zoufalí. Já pak chodím spát s pocitem selhání.

Nespím a vnímám že miminku tohle neprospívá...podotýkám že to chování bylo dříve než jsem otěhotněla jen se to jako by každým rokem stupňuje. Prošli jsme i několik terapii ale na všechno kašle jen pořád neustále něco chce.

konidana
24. čer 2024

@brabechanule v pedagogicko psychologicke poradne jste byli?

anonymous_ka
Odpověď byla odstraněná
Zobraz
brabechanule
autor
24. čer 2024

@anonymous_ka netuším zkusila jsem se zeptat zda si uvědomuje že takhle ubližuje okolí třeba mě a miminku, vysmala se mi...zabolelo to teda ale snažila jsem se být nad věcí. Nevím asi to ale budu řešit tím psychologem...

brabechanule
autor
24. čer 2024

@konidana před rokem a bylo to ok říkali hraniční adhd ale to podle mě nedělá vyloženě zlého člověka ona je fakt prostě hnusná pokud není po jejím dokážu pochopit vztekajici se dítě, ale tohle je fakt jak v hororu dokáže udělat takovou scénu že si sousedi musí myslet že ji doma snad řežeme a uvažujeme ke kulu...( s nadsázkou receno).

anonymous_ka
Odpověď byla odstraněná
Zobraz
brabechanule
autor
24. čer 2024