Zdravím vás. Prosím o radu, pokud máte zkušennost. Na 26.8. jsem předvolaná k jednání jako účastník řízení - ex manžel si žádá děti do své péče. Já měla 10.8. termín porodu ale miminku se zatím ven nechce, ačkoli to vypadalo, že přijde na svět dřív. Vzhledem k tomu, že i když se mimčo snad co nevidět narodí, budu pár dní po porodu, bolavá, nahormonovaná atd., a jet s čerstvým miminkem 60km tam a zpět, když ještě nebudeme mít ani sladění kojení a vlastně nic mi přijde šílený, ráda bych soud požádala o odročení jednání a proto jsem oslovila svého lékaře o pomoc s vypracováním zprávy, kterou bychom mohli soudu předložit. Jenže lékař si neví rady, co napsat. Máte někdo zkušennost? Poradíte mi, prosím někdo, jak postupovat? Vzhledem k tomu, že se jedná o moje děti, ráda bych se soudu zůčastnila a proto se nechci z jednání omlouvat, nýbrž jej přesunout. Děkuji za každé písmeno od vás.
Ahoj, manžel žádal o odročení už dvakrát. A to u jednoho případu. Poprvé žádal sám, s tím, že jen napsal, že je po operaci karpalnich tunelu, je na nemocenské a soud je v době, kdy nemá vycházky. Uznali to, odročil o měsíc. Pak byla ale další komplikace, tak už jsme prosili našeho zástupce. Ten to taky sepsal, poslal a opět o měsíc posunutk. Bez problémů 🙂
Kanaradka takhle jela se 4m minimem vlakem 300km tam a 300 zpet aby rekla "nic si k téhle 7 let staré udalosti nepamatuju". Byla tam jako svedek u nejakeho podvodu.
Zadala aby tam nemusela vubec, kdyz si stejne nic nevybavuje, ale smolik.
Jako doktor bych napsala přesně to, co píšeš, termín porodu tehdy a tehdy, zatím neporodila, s ohledem na následné šestinedělí a dopředu nemožnost vyloučení komplikací po porodu s nutností prodloužení hospitalizace
@tez83 volala jsem ráno přímo soudkyni a ta mi řekla, že to klidně vyřeší beze mě. Že se blíží začátek školního roku, tak by chtěla, aby to bylo vyřešený. Mám už sice právníka, ale vzhledem k tomu, že se jedná o moje děti, tak bych tam ráda byla taky a taky bych k věci ráda něco řekla.