Soud o svěření dítěte do péče

cicinek
13. říj 2015

Prosím o vaše zkušenosti.. Podala jsem úpravu styku přes rozvodem..Dnes jsem zjistila náhodou že manžel chce dceru do péče nebo střídavou :( chtěla jsem to zvládnout bez právníka ,ale po tomto zjištění si zítra beru právničku. Jinak on otec žádný,má ji jen jako mstu..odešla jsem kvůli domácímu násilí.. 😒

mammoth007
13. říj 2015

Jo, to oni delaji radi :( otec mych deti zazadal o svereni do pece, kdyz jsem se vdala. Pravnika jsem si vzala hned. ....ale nakonec to tak horky nebylo. On si totiz uvedomil, ze kdyby vyhral, tak se o ne musi starat. Takze nez doslo k soudu, tak to zmenil na zadost o stridavku a tim, ze je to kvuli psychicke zavislosti deti na me. Ale to mu zatrhl ospod. Pani mu rekla, ze tohle posveti jen tam, kde panuje naprosta schoda ve vychove a dokonala komunikace. ....coz nas pripad neni a tusim, ze vas taky ne. Nakonec se stejne cely soud obratil proti nemu, protoze rozviril vody a soud mu oznamil, ze vzhledem k veku na deti malo plati a zvedli mu alimenty. Takze zadnej strach a hlavne radim s pracovnikem ospodu , kterej bude zastupovat malou vsechno na rovinu a vsechno bude ok. Je jasny, ze nervy to jsou a budou, ale bude fajn. Drzim palce

cicinek
autor
15. říj 2015

Děkuji za váš komentář..já doufám že nemá šanci. Ale ten hnus co vytahuje atd..hrúza. Máme soud ve čtvrtek,dnes jdu k právníkovi a myslíte že mám zajít i na OSPOD¨??

mammoth007
15. říj 2015