Ahoj. Moje máma je jinak naprosto zpusobila a sikovna ženská. Bohuzel nevím, co ji to napadlo, (asi nas nechtela obtěžovat) a kdyz si chtěla zmenit tarif u mobil.operátora,zavolala na stranku tarif..., aby ji poslali nabidku nejlepších tarifu. Oni ji poslali rovnou smlouvu s tarifem, ktery je naprosto nevyhodny. My jsme to zjistili a vybrali ji lepsiho operátora a tam si prevedla číslo. Napsala zpravu na ten portál, ze to rusi. Uz jsem to dal neresila.Jenze jsem dneska rano koukala na snidani s novou a mluvilo se tam o techto podvodech. Zkontrolovala jsem tu smlouvu a je uzavřena na tři roky po tel.domluvě. takzvane sjednana na dalku. Mohou po mame neco vyzadovat, i kdyz prevedla cislo jinam? Prevzala ten balicek za 100 Kc, kde byla ta smlouva, simka a tak. ALE NEMA TO AKTIVOVANE. Nevite prosim,co má ted dělat? Popripade jestli je nutné to nějak vypovidat nebo je to bezpředmětné, kdyz si to vlastne neobjednala. Jen prevzala ten balík.Diky
e tarif
@katherinka33 jak je to dlouho? Do dvou týdnů má nárok na odstoupení od smlouvy.
@lenka_tom Právě, ze to prosvihla.
@lida9 Díky, to jsme zvazovali. Akorat jsem doufala, ze to treba pujde snadneji.
@katherinka33 to je blbý, ale stejně bych to zkusila
Jestliže převzala, tak podepsala převzetí zásilky a to je skoro jako podpis smlouvy. Zkuste mrknout na dtest, tam dávají rady, jak postupovat
Tak urcite zavolat do ty firmy, kde si to uzavrela. Tam vam to nekdo zvedl a rekl podminky odstoupeni? Zruseni?
Jak to nakonec dopadlo?
@janasv3 Firma, se kterou mela smlouva byt byla uplne v pohode. Nic neresili, ale samozrejme penize za prevzeti nevratili. A ta pres kterou to zařizovala, delala po nekolika upozornenich, ze nechape, ze to mamka zrusila, ale nakonec taky pochopili a uz neotravuji.
Takže akorát ztráta 100 Kč za převzetí balíčku?
@janasv3 Ano, nic vic to nestalo.
@katherinka33 Tak to ještě dopadlo dobře
sla bych k pravnikovi, obcas se najdou v ramci organizaci i zdarma pravni poradny... at to mate osetrene na vas konkretni pripad.. drzim palce