Ahoj, přemýšlím nad změnou banky a dostala jsem tip na KB, zajímá mě, jaké máte zkušenosti s touto bankou ? Případně jestli jste spokojené a jaké je u nich Internetové bankovnictví ? Používám ho velice často, tak je to pro mě podstatná věc.
Byla jsem v ČSOB, to byl děs a hrůza, okrádali mě o peníze z účtu... Teď jsem v České Spořitelně ale také nejsem spokojená... A o KB sem zatím nějaké špatné recenze neslyšela ale víc lidí, víc ví..tak proto se ptám i tady 🙂.
Děkuji za odpověď.
Já jsem naopak na podzim po 15 letech od KB odešla k České Spořitelně. Brali jsme si druhou hypo a co se týče podmínek hypotéky, tak KB nebyla schopna konkurovat nabídce od ČS. Používám appku v mobilu, ty mi přijdou obdobné, síť bankomatů obdobná. U KB mi přišlo, že platíme za spoustu zbytečností - a to jsme tam byli opravdu dlouho s manželem oba.
Jsem u nich 15 let a jsem naprosto spokojená. Neplatim téměř za nic.
@jancabr Super, děkuji 😊
@pipi_puncocha Tak já si žádnou půjčku ani hypotéku brát nechci, jde mi spíš jen o běžné užívání účtu 😊 Mám v plánu si založit ten Účet+, teď je tam pro nové klienty rok zdarma a poté 39 Kč což není zas tolik 😊
Děkuji za odpověď 🤗
@leniczka23 Děkuji 🤗, to sem ráda, že většina lidí je spokojená.
@stastnamatka07 co znamená "okradali mě o peníze z uctu"? Ptám se ze svého profesního hlediska, děkuji.
@stastnamatka07 Jsem u nich už téměř 17let, bankovnictví uživatelsky příjemné, mám u nich klasický účet, spořicí i penzijní a nově i účet pro syna protože v době založení tam mělo hezké podmínky úroků. Bankomaty a pobočky na každém rohu. Měsíční vedení jsem si vydupala zdarma.
Ale založila jsem si nově účet u airbank - prostředí taky dobré, výhodou je aktuálně mnohem vyšší úrok na spořícím účtu a mají cash back což KB nemá.
@stastnamatka07 KB jsme měly 10 let a odešly jsme,bohužel alepson nám nedodržely co slíbily,poplatky se zvišovaly snad každý měsíc,prostě za nás ne,,,,,proto jsme odešly k jiné bance a tam jsme spokojeni 🙂
@stastnamatka07 platim těch 39kc měsíčně a začalo mi to vadit. spořící účet který je zdarma k běžnému úrok minimální. odcházím po 20letech k monetě. má vše zdarma a i spořící má hezký úročený. výběr ze všech bankomatů zdarma.
@garfa4 Jednoduše, pořád mi mizeli peníze z účtu, jen třeba za listopad to po strhávání drobných dělalo cca 500 Kč, prosinec a leden také... Když jsem tam tedy šla, tak mi tvrdili, že sem musela vybírat peníze tady v našem bankomatě, kde máme Českou spořitelnu, což samozřejmě není pravda, já i chlap jsme tu vybírali asi jednou a to hned po tom, co jsme zjistili, že si za to účtují 40 Kč jsme se na to vykašlali a peníze buď nevybírali vůbec nebo vedle ve městě v ČSOB bankomatu a zadarmo, takže v podstatě mi mizli peníze jen tak za něco, co sem ani nedělala... Peníze mi nikdo nevrátil, ještě paní mě arogantně přemlouvala, že sem to prostě musela vybírat, takže ze mě udělali blbečka. A možná to někomu bude pro smích ale v tu dobu kdy mi oni ,, kradli ,, peníze z účtu, tak sem šetřila každou korunu, protože já nepracuji, sem se synem 2,5r doma a teď čekáme druhé a chlap v tu chvíli přišel o práci kvůli covidu... takže i těch 500 Kč nám chybělo..
@barunka1985 Monetu jsem měla chvíli ale přešla sem tehdy zpět k tomu ČSOB (ještě než mi u nich mizeli peníze z účtu), každopádně děkuji i za tuto odpověď. Každá recenze je dobrá.
@stastnamatka07 to chapu, 500 Kc rozhodně není malá částka. A i kdyby to byla 1 koruna, banka má povinnost každý poplatek vysvětlit a zobrazit. Pokud byly částky strhávany neoprávněně, jedna se z pozice banky o neoprávněné obohacení. Pokud oprávněně, musí být pro banku jednoduše vysvetlitelne, primárně na základě ceníku, o jaké poplatky se jedná. Podařilo se vám získat adekvátní vysvětlení? Nebo ještě to s nimi řešite?
@garfa4 No právě..Ono paní mi drze tvrdila, že mám zapátrat v paměti, protože prej sem to prostě musela vybírat ale tak snad nejsem blbá abych nevěděla... Údajně to bylo za ty výběry, který sem samozřejmě nedělala... Takže sem účet hned zrušila, je to přes měsíc a stále účet aktivní, což taky o nich svědčí svoje...
No, zlepšili se ale Airbank je pořád úplně jinde...
@stastnamatka07 teda, pokud víš, že jsi žádné výběry nedělala, tak bych chtěla detailní rozpis výpisu. Na něj máš jako klient nárok. A v případě neprokazani oprávněnosti že strany banky, chtít peníze zpět.
@garfa4 Tak ona mi říkala, že samozřejmě může udělat reklamaci nějakou ale že mi peníze stejně nevrátí... A navíc sem teď na rizikovém a nemám vůbec chuť to řešit a ještě víc se nad nimi rozčilovat... Sice jsem přišla o dost peněz ale je mi jasný, že by to bylo zbytečně dlouhý a nic bych od nich neviděla...
@stastnamatka07 jasný, teď máš jiné starosti. Pokud už to nechceš řešit na pobočce, můžeš poslat oficiální žádost o vysvětlení poplatků. Banka na to ma specializované oddělení, které ti musí odpovědět. Paní na pobočce opravdu nerozhoduje o tom, zda ti banka něco vrátí nebo ne. Samozřejmě bych tam napsala, že je to důvod, proč odchazis. Tak bych to udělala já.
Jako ja mam Airbank a KB. A proti Airbance je KB porad pravek, strasne zkostnatele. Pravda je, ze za posledni dva tri roky sli hodne nahoru. Prevody z KB do KB uz netrvaji dva dny a prevod ze sporka na bezny uz je taky hned, diky za ty dary. Stejne... Ac uz to neni uplny dinosaurus, internetbanking je stale jeste trosku vic neohrabany nez Airka a par poplatku tam porad jeste je.
A s kazdou druhou kravinou na pobocku. Takze k tomu uctu treba nemam ani kartu, protoze s dvouletackou a miminem se mi fakt nikam nechce kdyz nemusim a kdxz se mi karta zatoulala pri doruceni a vratila se na pobocku a oni mi ji znovu neposlou, tak co mam jako delat, ze...
Já od nich odešla, strašně mě štvalo, že hromada věcí se musí vyřizovat osobně na pobočce a nejde to on-line/přes telefon. Ale je to už nejakej ten rok. Teď jsem u air a spokojenost.
@stastnamatka07 to bych dala určitě reklamaci, i teď zpětně! Jsou to schopni dohledat. Určitě bych to nenechala jen tak. Chápu, že jsi na rizikovém, ale tohle se dá řešit i z domu. A pokud ty peníze byly strženy neoprávněně, tak ti je musí vrátit. To tě paní na pobočce chtěla tak akorát odradit. Šla bych do toho, protože to není málo peněz, hlavně jestli se to opakuje.
@stastnamatka07 Za me naprosty otres. Jsem u nich cely zivot a momentalne odchazim, porad jsou nejake problemy. Pred lety me natlacili do nevyhodnyho zivotniho pojisteni s garanci 2% uroceni. 2 % byl prvotni poplatek a po roce bylo uroceni prakticky nula. Za ty roky to nic nevydelalo a z tech par korun mi jeste strhli 15% dan pri ukonceni. To bych jeste zvladla, ale vadi mi ten jejich KB klic, abych mohla do bankovnictvi. Nedavno mi spadl a rozbil se mobil a ackoli jsem dala simku do staryho mobilu, tak jsem si ani nemohla koupit novej mobil, protoze jsem prisla o ten KB klic, bez nehoz nejde platit. Zrusili nam ve meste pobocku, takze jsem musela do 45 minut vzdalenyho okresniho mesta, kde je nejblizsi. S rocnim ditetem je fakt super, kdyz musi clovek kvuli spouste vecem tak daleko. U nas ve meste byli na pobocce naprosto nekompetentni osoby, v tom okresnim meste taktez. Se vsim musim volat na jejich linku, tam teda nastesti funguji a opravdu vedi a poradi. Posledni kapka byla, kdyz mi pred mesicem prisel dopis, ze mi automaticky prejde ucet na jiny, kde se plati za kazdou odchozi platbu 6 Kc. Neskutecny jednani s klientem. A vim o dalsich lidech, co jsou u KB a jsou nespkojeni. Prejdu nejspis k Monete, mame tu pobocku a manzel je tam spokojeny.
@katule1990 od Monety teď utíká manžel k mojí KB, vlastně ze stejných důvodů jako píšeš ty o KB.. je to asi o zkušenostech, já nemůžu říct na KB ani půlslova.. jinak Moneta internetový bankovnictví je fakt za mě velká tragédie, utekli jsme od nich s hypoškou a teď rušíme zbytek účtů
@stastnamatka07 máme u KB účty cca 16let a úplně bez problémů, na pobočce jsem nebyla minimálně dva roky, vše jde udělat online, vedení účtu máme zdarma, další poplatky teda přesně nevím, možná, že jsou jinde lepší, to jsem nezkoumala, za mne je KB dobra volba
@katule1990 KB klíč lze aktivovat i přes bankomat, na pobočku se kvůli tomu nemusí
@katule1990 kvůli klíči se na.pobocku už nějaký ten pátek nemusí. Jen doplňuji pro zakladatelku.
@stastnamatka07 jsem u KB asi 15 let a spokojená nejsem. Poplatky za každé uprdnutí, výběry z cizích bankomatů taky zpoplatněné a v internetovém bankovnictví spousta věcí nejde upravit online. Když chceš např. změnit denní limit, musíš na pobočku 🤦
Hodně si lidi chválí Fio nebo Air Bank.
@gracinka7 limit jsem so vždy změnila sama. Mám aplikaci v telefonu tak nevím jak to je s IB
@stastnamatka07 rok zdarma a pak "jen" 39 kč? mám 14 let Mbank a za tu dobu jsem jim nezaplatila za vedení ani korunu. Aplikace je jednoduchá, načítání plateb přes QR kod, platím mobilem, k účtu mám virtuální kartu na placení na internetu, výber z jakéhokoliv bankomatu zdarma. Myslím, že vše, co zvládají jiné banky.
Já jsem u České spořitelny, manžel má Komerční banku (máme u ní už druhou hypotéku). Komunikace s bankou v pohodě, internetové bankovnictví KB mi přijde méně přehledné a intuitivní než u ČS. Několikrát muž volal na infolinku, aby zjistil, kde něco změní nebo nastaví 🤷♀️
Jsem u nich už asi 12 let a zatím vše v pohodě. Mám tam osobní i podnikatelský účet, stavební spoření, penzijní a vše funguje. Internetové i mobilní bankovnictví jednoduché, přehledné, uživatelsky přívětivé. Hustá síť bankomatů (vklady i výběry zdarma)