Kde dělám chybu?

28. zář 2024

Ahoj holky, je tady vůbec někdo, kdo nemá stovky tisíc korun na účtu? Já už nevím kudy kam, pracuji, snažím se a stejně se mi nedaří šetřit. Je to určitě i tím, že moje práce je bohužel podhodnocená, z každé výplaty něco málo odložím, ale přijde mi to málo. Nemůžu si dovolit ani kadeřnici, jít na kosmetiku. Protože to jde do peněz. Když konečně naškudlím, tak třeba něco koupit, opravit, zaplatit… a peníze pracně ušetřené zas v tahu. A jedu od začátku… už mě to nebaví. Jestli je to normální nebo já dělám někde chybu, nevím. Studuji ještě dálkově, druhá práce asi nepřipadá v úvahu, to bych se asi zničila a nevím ani, jestli bych měla čas.

veronicka89
28. zář 2024

Tak pokud studujes a vyhledove by to po studiu melo jit platove nahoru , zatla bych zuby..
Nebo nasla jinou praci ...( pokud ti tahle zas treba nepomaha diky praxi k tvemu vysnenemu zamestnani)

Jinak ja na setreni moc nejsem...nerikam mit rezervu nejakou ...ale uplne si nic dovolit abych mela bokem statisice ...v tom nevidim smysl...

lv
28. zář 2024

Statisíce na účtech, dostačující rezervu, která je doporučovaná nemají zdaleka všichni. A ani na úspěch, štěstí na dobře placené místo není automaticky nárok, jak může někdy svět okolo, na netu vypadat. Udělej co můžeš, co je v tvých silách - dobře plánuj, rozvrhni si výdaje na měsíc (i s podložkou nepravidelný výdaj, to je furt něco), 10% platu odlož, na kadeřnici/kosmetiku apod. Taky, po troškách.

areh
28. zář 2024