Potřebuji se tady vykecat a zároveň poradit, jestli existuje nějaké řešení... Jsme spolu s přítelem x let, celou dobu to bylo úplně úžasné, několik let jsme se snažili o miminko. V říjnu to vyšlo a aktuálně jsem ve 20. týdnu těhotenství. Jenže měsíc po zjištění přítele propustili z práce skrz covid a nemůže sehnat novou práci. A tady začíná ten problém. Vůbec si poslední dobou nerozumíme. Neustále se hádáme, on do mě rýpe, pak přijde, že to tak nemyslel, že mě miluje, pak zas, že nemůžu na nemocenskou, protože z čeho budeme žít. Dneska jsem se i rozbrečela, protože už to fakt nezvládám. Studuji k práci ještě dálkově VŠ, mám před sebou poslední semestr a ráno, když jsem vstávala, tak jsem říkali příteli, že jestli chce dělat něco v kuchyni (učím se vždycky v kuchyni), tak ať jde hned, protože v tolik a tolik hodin mi začíná online přednáška a chci mít u ní klid. Samozřejmě, že přítel začal schovávat nádobí a dělat si snídani až v momentě, kdy mi hodina začala. Asi 3x jsem mu řekla, jestli nemůže přestat: "Však ta mikrovlnka nedělá zas až takový kravál. To si jako nemůžu ani zabalit sáček?" A schválně se u toho díval na mě, co udělám. Naštvaně jsem se zvedla a šla do ložnice a za sebou třískla dveřmi. On přišel za mnou, ať se uklidním, že jsem úplně manipulant. Už jsem to nezvládla a rozbrečela jsem se a řekla mu, že chci vztah ukončit, protože to nezvládám, že je pořád jen podrážděný, urýpaný a dělá mi naschávly a na to já nemám náladu. Já beru, že je nervózní skrz práci, dítě na cestě, já už to zdravotně v práci nezvládám, takže od pondělí jdu nejspíš na nemocenskou a on sedí doma. Já to všechno beru, ale já mám taky nervy a nejsem na něj škaredá. Myslíte, že se to změní?