Těhotná studentka. Přemýšlím, jestli opustit přítele

ano985
7. pro 2015

Ahoj, jsem studentka v prvním ročníku na vysoké škole a jsem těhotná (21 tt). Otěhotněla jsem plánovaně o prázdninách v zahraničí, kde měl přítel práci. Pak mě ovšem přijali na vysokou školu a já se vrátila do čr, přítel se vrátil o dva měsíce pozdeji s tím, že mu v práci odmítli dát poslední výplatu , takže absolutně bez peněz. Už je dva měsíce v čechách a práci pořád nemá, jen se válí doma. Před pár dny jsem ho ráno šla budit, protože nemůžu sama spát a začínám, mít vážně velké starosti, jak to všechno zvládneme. Sama lítám mezi brigádou a školou a on nic neděla. Nechtěl vstávat a odstrčil mě, já upadla a on mě pak uhodil, tlačil mě k zemi a křičel na mě, že jsem píča, dokonce mě kousnul! Teď jsem celá modřinovatá, ale miminko je v pořádku. Nejhorší na tom je, že to nebylo poprvé, už se to stalo několikrát asi před rokem, pak na měsíc zmizel za jinou, to jsem byla poprvé těhotná (neplánovaně), ale šla jsem na potrat, když se vrátil, prosil ať mu odpustím a já to udělala. Rok byl uplně suprovej a přišel s tím že ho trápí jak to dopadlo a že chce dítě a teď se to opakuje. Navíc jsem zjistila, že se viděl s tou, co mě s ní podvedl, i když prý jen náhodou. Jsem uplně v koncích, protože ho vážně miluju a i když tady popisuju jen to špatný, tak dokáže být i pozornej, dělá mi snídaně do postele, každý večer mi krémuje bříško, ale prostě to peníze nevydělá a nespraví to, to jak se chová. Přemýšlím, jestli ho nemám opustit. Ale nemůžu čekat pomoc ze strany rodičů a nevím jak bych to zvládla sama.
Děkuju za rady

elen222
7. pro 2015

Rychle od něj pryč!!! Co nějaký azylový dům?

chupavogel
7. pro 2015