Ani nevím, kde začít je toho poslední dobou opravdu moc. S přítelem jsme 2,5 roku a máme 5 měsíční holčičku. Od porodu se doma, ale neustále hádáme. Já jsem se porodem změnila a přehodnotila pohled na výchovu, spíš inklinuju ke kontaktnímu rodičovství, kojím na požádání, malou mám v noci v posteli.. Malá byla dost plačtivé miminko a ještě teď dost pláče a hlavně neumí sama usnout, což je první z důvodů naších hádek. Protože jsem jí nenaučila spát, usne až tak kolem půlnoci a to jen na rukách nebo v šátku. V noci se budí tak co 2-3h, k ránu každou chvíli hledá prso. Když sem si postěžovala, že sem unavená, tak mi řekl, že je to moje vinna, že malá neumí spát a že brečí. Možná má pravdu, nemáme žádný pevný režim a když sme jí přinesli z porodnice, tak sem byla hodně ve stresu a malou kdykoliv zaplakala nosila na rukách. On má náročnou práci (pracuje jako číšník, chodí domů až v noci) a já sem doma a můžu si to zařídit, tak abych se vyspala. Ale co mě hlavně mrzí je, že teď nemůžu pořádně chodit, mám plastiku nehtu na palci u nohy. A včera malá ne a ne zabrat, o půlnoci sem jí uspávala vestoje v podstatě na jedné noze, tak sem poprosila přítele, ať jí uspí a on mi řekl, že nemůže, protože ráno vstává (v 8h). Tak nevím jestli sem sobecká a chci toho moc. Doma mi s ničím nepomůže, s malou si hraje, má k ní krásnej vztah, pohlídá mi jí, když musím k lékaři, nebo sem byla i 2krát na masáži. Ale nemáme tu babičky a nikoho, kdo by nám pomáhal. S kočárkem mi jde moje mamka, tak jednou měsíčně na 2h (bydlí daleko), jinak nikdo, takže sem s ní skoro pořád. Snažím se na sobě pracovat, abych nebyla protivná, bylo tu uklizeno, navařeno (to teda není moje silná stránka). Je toho daleko víc, co mě trápí. Ale hlavně mám pocit, že mě prostě nikdy nezaskočí, a o tom snad partnerství je, že si dva pomáhají. Když sem v šestinedělí nestíhala, malá plakala, tak tu prostě byl bordel tak mi to v hádce vždycky vyčetl.. Co myslíte asi jsem moc náročná že? Mám být ráda, že se mi netahá někde po