Rozejít se?

terunap
11. dub 2017

Ahoj holky, jdu si sem k vam taky pro radu, protože uz nevím co mam dělat a jak to mam řešit ???? S partnerem spolu budeme 4 roky a z toho 3 roky spolu žijeme. Před rokem jsem nechtěně otěhotněla a šla na partnerovo přání na potrat (bylo to v době kdy jsme měli vážnou krizi a mimco proste ne přicházelo v uvahu) a přišla o jeden vejcovod, nyní jsem spontánně potratila a lékaři mi řekli že pokud do půl roka znovu neotěhotním, tak nejspíš už nikdy nebudu mít vlastní děti - jsou tam i jiné zdravotní problémy. Kdyz jsem mu řekla ze jsem těhotná tak se k tomu postavil jak chlap a řešil ze se tedy přestěhujeme do většího, kdy to půjdeme rict rodičům apod. Po potratu jsem to řekla a vzal si čas na rozmyšlenou aby se rozhodl, jestli miminko ano nebo ne. Já už to ale bohužel psychicky nedávám a potom co jsem skolabovala mi partner řekl že mě opouští, ze na dite jeste pripravenej neni a i kdyz si uvědomuje můj zdravotní stav tak proste ne, šle nevylučuje ze kdyz se rozjede m a ja se smířit s představou ze uz nikdy nebudu nit vlastní dite tak on si treba za rok vzpomene a s jinou partnerkou ho mit bude ????, ale mě pořád miluje a ma o me strach ???? Má cenu o tento vztah bojovat?

agnes2ivory
11. dub 2017

@terunap nema. Je to pitomec a nedospelej radoby chlap. Kdyby te miloval, neopusti te a uz vubec ne t

agnes2ivory
11. dub 2017

@terunap uz vubec ne ted. Nemiluje te. To jsou jen kecy, aby ulevil svymu svedomi. Ze ti az tolik neublizuje. I bez vejcovodu muzes mit sve dite (IVF). Pokud tedy nemas dalsi problem, ktery by to znemoznil.

andysek1235
11. dub 2017