Zdravím všechny, mám takový dotaz... nevím jak úplně začít 🙈 jsem s přítelem něco málo přes rok, jsme většího věkového rozdílu. Přítel pracuje, já ještě poslední rok studuji a chodím si privydelavat na brigády. Pár měsíců už spolu bydlíme. Na příteli je ,,pouze'' zatím nájem ten platí kompletně on... peníze bych mu dát mohla,ale zatím to po mne nevyzaduje rekl at to neresim. Ja obcas zaplatim nakup, kompletne si platim svoje veci, potřeby co vse potřebuju a veci do domacnosti. Od pritele zadne penize nevyzaduju i když nabízí,ale prostě mi je to blbé když mam svou brigádu a peníze. Je mi 20 příteli 33....no ted nejak tak k tomu hlavnímu, vím že je to asi normální,ale mám prostě pocit že je neco špatně 🙈 domacnost je komplet na mě, nevadí mi to jsem zvyklá...byt je malý tolik práce to taky není. No ten problem je v tom ze mi prijde jak kdyby vse bylo jen kolem nej..ma narocnou praci to chapu jak fyzicky tak psychicky + cesta do ni a z ni...ale když přijede tak ma naklizeno veceri pod nos apod nekdy ani prostě nepodekuje, bere to jako samozřejmost... Když občas na neco zapomenu třeba mu podat neco ted me nic nenapada...tak k tomu rekne že na něj úplně seru už.. takže prostě si všimne toho spatnyho...to same když jsem minule omylem spatne podrzela tasku a on pisek vysypal vedle, ale byla to jen troška... tak jsem se prostě omluvila a bezela pro smetak at to uklidim. Když jsem sla zpátky tak jsem zaslechla řeči typu "proč já achjo" apod nebo minule když jsem dala do pračky o polštář navíc než se mělo prostě mi to nedoslo tak potom co to zacal vytahovat z pracky a vsiml si toho tak zacal rikat jestli nejsem nahodou postizena a prostě byl urazenej.. nevim co víc už bych řekla. Když jsem se mu nejak rozumne snazila rict že tohle chovani mi neni příjemný že to ma rict normálně v klidu a ne narazkama,apod. Vim ze je to dlouhý...ale byla bych moc rada za váš nazor popřípadě jestli to jde nějak řešit