Ahoj maminky. Prave ted jsem zjistila, že me pritel podvádí. Vůbec nevím, jak se mám k němu zachovat, jak mu říct,že to vím a co dělat dál. Máme spolu pětiměsíční miminko, do toho studuji a když potřebuji nejvíce oporu, tak přijde toto. Jsem zoufala. Co byste udělali vy? Potrebuji asi nějak podpořit...
@elis1234 teď se dívám, že on ještě neví, že to víš. Nechodila bych kolem horké kaše a udeřila na něj, že o tom víš a co ti k tomu může říct. Podle toho, co ti řekne, se zařiď dál. Příp. si pak promluvte, jak jsem psala výše, až se emoce na obou stranách uklidní - pokud k tomu teda dojde - zase je to závislé na tom, co ti řekne přítel na tvé zjištění jeho nevěry.
@elis1234 jsou věci, které je lepší řešit rovnou. Na druhé straně horká hlava není ideální, takže - jestli tu možnost máš - vychladni a jednej tak, jak to cítíš. Je to hrozné, upřímně tě lituji, opravdu :( Je to asi hrozná rána, pokud to tedy není proutník od přírody, nebo se nezmítáte dlouhodobě v problémech...
Pro mě by vztah tímto momentem skončil. Bez důvěry nejsem schopna existovat a popravdě, tohle mi provést partner, nezajímaly by mě jeho důvody, "argumenty", vysvětlování... Nevím, co je na tom k vysvětlování. Pro mě nic.
Ale ty se rozhodni podle sebe, každopádně to řeš, nejlépe v klidu pokud to zvládneš. Držím pěsti.
Na konci těhotenství jsem byla asi měsíc na riziku, potom ještě po porodu tři týdny v nemocnici - preeklampsie. Přitel začal az když jsem porodila předělávat byt,abychom to uzpusobili i miminku,tak jsem s mimcem u rodičů. Kvůli tomu předělávání jsme se docela dost hádali. Nicméně bych necekala,ze to bude důvod k nevěře a hlavně bych to od něj absolutne nečekala. Taky už nedokážu věřit. Ted když nad tim přemýšlím, tak mi při nedavne hádce napsal,že už vlastně semnou nechce byt. Je to jak rána z čistého nebe. Je mi to hodně moc lito a hlavně me to boli.