Nechci hlídat neteř.

24. črc 2023

Včera jsem se dozvěděla, že bych měla hlídat neteř. Nechci ji hlídat, ale viditelně nebudu mít jinou možnost. Švagrová si chce vzít našeho syna, a pak je jasné, že něco za něco. Synovi je to jedno.
Nepotřebuju hlídání, protože jsem učitelka, synovi je 12, takže už to je pohoda. Občas jdeme na výlet, ale spíš si vzájemně dáváme pohov, ráno se spolu nasnidame, pak si dáme oběd, někdy vařím já a někdy on. Když je čas, tak si čte, nebo je s kamarádem venku. Neteř je zvyklá na naprosto organizovaný čas. Nikdy nejsou doma jen tak. Oba dny z víkendu mají něco. I když jsme s nimi byli na dovolené, tak každý den byl nabitý k prasknutí.
Toto se čeká i ode mě, ze budu celý týden něco vymýšlet a každý den někam pojedeme. Bydlíme na vsi, takže denně na vlak a objíždět okolí. Neco dopoledne a něco jiného odpoledne. Jinak se nudi. Nemůžeme na kolo a koloběžku, protože ona nechce nosit helmu a nikdo ji nedonutí. Rodiče ji nechávají, ale já ani nahodou. Plavat nechce, protože je to nuda, v lese je nuda, procházky se psem jsou nuda, na zahradě je nuda... Pomáhat s běžným provozem nebude, což chápu, ale po dětech kamarádky klidně chci, aby otrhaly rybíz a nikdo to neřeší. Takže týden nebudeme dělat nic. Potřebuju sbírat ovoce a zavařovat.
Se synem si už nerozumí. Ona je holka, co řeší jen to, jak vypadá, sociální sítě a hry na mobilu. Syn je vesnický kluk, co dodnes leze po stromech, jezdí s kamarady na kole a největší zážitek má, když může sekat u dědy dříví.
Asi necekam radu, protože tady je to jasné. Nic jiného mi nezbývá, ale opravdu se na to netěším.
Jak vy řešíte pobyt dětí, když si nerozumí s vašimi dětmi?

swan42
24. črc 2023

Nepises kolik ji je, co se mi zda jako podstatna informace

klokanka31
24. črc 2023

Tvoje hlídání, tvoje pravidla ne? A pokud se to někomu nelíbí tak smůla...

bara88
24. črc 2023