Můj vztah mě vyčerpává ...

nici121
3. lis 2021

Dobré ráno,

je mi 27 a přesně před rokem jsem si myslela, že jsem našla muže svých snů. Vše začalo tak nějak hezky přirozeně ...Začali jsme spolu chodit na mé narozeniny. On se chvíli před naším vztahem rozešel s ex, které pak ještě psla, protože měl pocit, že jí ublížil, pak mu asi chyběla (jako kamarádka prý, protože ji nemiloval a nepřitahovala ho už pak časem) a bohužel jsem to odnesla já. Nevadí, miluju ho, tohle překonáme a bude dobře. Jenže přítel začal více a více času trávit u práce do večera (nemusel, ale celý den řeší na messengeru blbosti s kamarády a pak musí dohánět práci) a jednou jsem viděla, jak psal něco o tom, že je škoda, že se smazaly z chatu uchylárny, co si psali před lety ... Dodnes ji sleduje na instagramu. Na něm sledoval spoustu holek, některé i znám, co se fotí ve spodním prádle, nebo jim lezou bradavky apod. Já taková nejsem. Pracuji jako projektový manager, jsem v technice, takže si ráda držím nějakou svou úroveň a přijde mi to dost lacinné. Hodně a ráda běhám, na jednom závodu jsme se sešly i s ex, kterou jsem předběhla o hodně (ač o to vůbec nejde!!!) a umístila jsem se dobře a přítel, aby nemusel pozdravit její rodinu se schoval za roh a tam si četl twitter. Volala jsem mu, že už jsem v cíli a jestli přijde, že se rozdýchávám. No příšel asi až po 5 minutách, kdy už jsem si mezi všemi připadala uplně sama. Někdy to je hezké, ale musím se snažit něco vymyslet vždy jen já.