Ahoj, jsme na dně. Celej život poslouchám urážky a to že nejsem dobrá, že jsem tlustá a tak. ZŠ sem vyšla jen s 1 a ted sem na gymplu a prospívám skvěle. Ale s rodiči už to nevydržím. Mám už rok a 4 měsíce přítele a rodiče ho nenávidí celou dobu co jsme spolu. Mám pořád hrozný nery, přítel chce abych za ním jezdila a já to taky chci, ale moji rodiče ikdyž pilně studuji a do nedávna jsme měli skvělé vztahy nedokázali mě tam často pouštět. Mám psychické problémy a to už velice dlouho a díky mému příteli mi bylo lépe a chtěůa jsem za ním odjet, Skončilo to rvačkou mezi mnou a tátou, ale odjela jsem. Řekli jsme si s rodičema hnusný věci a i potom jsme se několikrát pohádali. Přítel moc dobře ví, že se s nima trápím a chtěl, abych u něj trávila víc času, abych si odpočala.. abych byla zase v pohodě. Jenže čím víc sem tam byla, tím víc jsme tam chtěla být a rodiče mi řekli, že se mám teda odstěhovat, ale že chtěj si promluvit s někým z jeho rodiny. Pak sem byla u přítele a jeho babička nás pozvala na večeři, tak sem psala otci, jestli můžu a jeho reakce byla taková, že na mého přítele a jeho babičku podá trestní oznámení. Paks e mi stala nehoda a já nemohla odjet domů a pohádali jsme se .. i můj přítel s mými rodiči. No a poak jsme se domluvila s mámou, že k němu budu jezdit, domluvili jsme se na nadcházející víkend, jenže sem zapomněla že tam jeden den nemůžu být, tak jsme to psala mámě, jestli nemůžu si vyměnit jeden den za jiný. Křičeli na mě a řekli, že jestli chci odejít, tak mám jít. Den na to mi řekli, že byli rádi, že sem odjela a že jestli chci jít, tak mám jít. Tak jsem den na to si zabalila věci do školy a chtěla jsme odjet.. rodiče na mě začali hrozně ale hrozně křičet a nadávat mi, ale fakt hnusně. Řekla jsem jim, že mi řekli tohle a taky že mám jít. Táta mi odpověděl, že taky řekl, že tam jezdím, ale že on s tím nesouhlasí. Máma do mě pak začala mlátit. kdybych se začala bránit, tak by mě táta zmlátil, tak sem nic nedělala, jen jsem se snažila, aby se do mě