Chci být dospělá

elliadawod
11. pro 2017

Je mi 17 let a žiji už pět let s mamkou a očímem v zahraničí. Před 3 roky sem poznala kluka kterej mi obrátil život vzhůru nohama...jsme spolu opravdu šťastní..tedy když jsme spolu :( Já ještě chodím do školy a on pracuje jako truhlář. Občas nám pomáhá finančně protože to nějak nezvládáme...prijde mi že mamka ho..nevim jestli má ráda ale toleruje ho... je starší :/ a tak ví co chce.
V lednu mi bude 18 a protože se vidíme pouze o víkendu...a pro nás je to málo chci se k němu přestěhovat... tak nějak už jsme si zkusila spolu být delší dobu třeba 2 měsíce když jsem ho vzala do čech a nebo sem tam 4-5 když rodiče jedou do čech...mame se opravdu až moc rádi. Bohužel otcimovi vadí.. kvůli tomu odkud je a navíc on mě vidí jako holku co nebude mít rodinu děti ale bude mít kariéru a peníze...ale to můj sen není.. Jsem spíše rodiny tip.

V létě mě dokonce "požádal o ruku" ale ne tak jak si myslíte prostě mi řekl jak moc mě má rád jak miluje moje chybičky a jak strašně se těší na naší budoucnost.
co se týče bytu.. on má a já mám možnost vydělávat při škole...on má také výplatu takže toho se nebojím sice mám ještě rok a půl školy ale doma sem jaksi zavřená a nemůžu nic.
Chci vařit o někoho se starat a vědět kde co a jak co udělat si svůj systém. Navíc kouřil a protože můj otcim nesnese kuřáky (mamka taky kouří ) tak je to pro mě těžké třeba 10h bez ciga sem nervni a nedokážu se soustředit. Navíc poslední dobou mi ani nedají prostor k učení...ptotoze umím jako jediná německy ...resim všechny úřady.. učím se s mladší ségrou a nebo doucuji mamku.... Jsem unavená..

dotaz? je to opravdu tak zle že se chci v 18 odstěhovat ? Vím ze me a mamku to hude bolet..ale přece jen budu bydlet jen 30min od nich...a hlavně jak bych to měla říct ...moje ségra se odstěhovala když jí byli 15 a brácha 16 ale já tohle nedokážu prostě jen říct čau teď si můžu dělat co chci! :( Jako mami... jak to vidíte? máte nějaký rady? mnohokrát děkuji

lucie_91