Chceme další dítě, ale nechci být doma na mateřské

areh
4. črc 2019

Mám 20 m syna. Přemýšlím o sourozenci. Jenže. Nechci být doma, nesnáším to. Chci do práce a mezi lidi. Bydlím na malý vesnici a jsem naprostou většinu času sama doma. Nemám kamarády nebo jsou daleko. Nejradši bych šla příští rok do práce, ale mám být třeba rok v práci a pak zase doma? (Mám se případně vrátit do původní práce nebo do oboru, který studuju?) Pro syna bude lepší, čím věkově blíž k sobě se sourozencem budou, tím líp. Nejlíp, kdyby už byl tady. Ale příští rok mám státnice a to by se 2 dětma nešlo. Další možnost je jít brzo do práce a mladší dát někam do jeslí (pokud by ho vzali), ale nechci ho ošizovat o to, co měl starší. Plnou pozornost. Proč by to starší měl mít a mladší ne? Aby šel manžel na RD, to nepřipadá v úvahu. Byl by to velký finanční propad a i mě by to nebylo příjemný. Přišlo by mi, že jsem ho odložila, to stejné s jeslema. Vychází mi z toho mít jedináčka, ale to nechci. Nějak cítím, že ten jeden človíček by tu měl být. Navíc se bojím, že ikdyž se začneme snažit o mimčo, tak to stejně nepůjde, protože podvědomě si nebudu jistá, jestli je to správné rozhodnutí. Jsem zoufalec. Měla jsem mít dvojčata, neměla bych čas přemýšlet. Všechno to moc řeším…
Manžel mi řekl, že teď dítě nechce, ale nevím, jestli je to z mých obav nebo prostě teď nechce. Teď to navíc není s manželem zrovna ideální. Mám často špatnou náladu a ikdyž mám teď všechno (jsme zdraví, malej je zlatej), nedokážu za to být vnitřně ráda a užívat si to.

astyna88
4. črc 2019

Ja bych jeste na vasem miste pockala.

verionka
4. črc 2019