Averze vůči mému ex...Máte to někdo podobně?

sussi0623
1. lis 2021

Ahoj všem. Dost se bojím vlny kritiky, která se teď na mě svalí, ale i tak mi snad trochu pomůže, že si přečtu vaše názory. S bývalým manželem jsme se rozváděli kvůli neustálým neshodám, žárlivým scénám, občasným fyzickým atakům a vlastně žití v neustálých nervech. Malé tehdy byly dva roky a sedm měsíců a já po odchodu s ní zpět k rodičům zase rozkvetla a přátelé říkali, jak je fajn, že se zas vrátilo moje já. Žily jsme si šťastně. Jednou za čtrnáct dní jsem sedla do auta a dceru vezla 150 km k jejímu otci na víkend. Pak jsem si pro ni opět jela. Po cca roce jsem se od právníka dozvěděla, že by si měl dceru vyzvedávat otec v místě bydliště matky a také ji přivézt. Sice trochu divoce, ale domluvili jsme se, že to tak budeme praktikovat. A začly výmluvy... Nemůžu, nestihnu se vrátit z práce, není mi dobře apod. Mně to bylo jedno. Dceru miluju a (to je na co čekám vlnu kritiky), když má jet k otci (teď už je jí osm), jsem úplně na mrtvici,čím si zase bude kupovat její lásku. Hračky všeho druhu, nové oblečení od čepice po boty, protože to do čeho ji oblékám já je příšerné... Jsem teď na mateřské, čili peněz vskutku nemám na rozhazování, ale věci má hezké a dceři se také líbí. Včera mi dceru přivezl po čtyřech dnech a strašně jsme se pohádali. Koupila jsem jí krásné kozačky na Vinted. Jsou jak nové a malá je z nich nadšená. Jenomže on na mě spustil, že si nepřeje, aby nosila věci z druhé ruky. Že mu budu hlásit, když bude něco potřebovat,a že jí to koupí. Jenomže to já nechci! Proč bych ji nemohla koupit věci, které chceme my dvě? Takhle se mnou jednal za manželství a už je to tu zase. Také jsem mu řekla, že co si zas nepřeju já je, když mi veze dceru,aby nebezpečně předjížděl před zatáčkou, což podle dcery už několikrát udělal a pak ještě řidiče častoval sprostými posunky a nadavkami. Nechci, aby mi jednou poslal SMS, že je mrtvá, že už ji neuvidím. Na to mi odvětil, že jí mám teda vozit já. Jenomže já