Školka nebo nechat doma. Jak se rozhodnout?

19. zář 2022

Dobrý den, mám tříletého syna, chodí do státní školky, ale nezvládá to, protože nemluví a navíc nejsem spokojená s paní učitelkou, která mi neustále dává najevo, jak je pozadu a nic neumí. Uvažuji, že si ho nechám doma do příštího září, než mu budou 4, dopoledne budu s ním a odpoledne bych šla do práce na 4 hodinky s tím, že by hlídala babička a pak manžel, jak dojde z práce.
Jak byste se rozhodly?

andelka
19. zář 2022

Podle sebe. Ne každý triletak je zralý a zvládne to.
Můj má 3 a 7 měsíců a přijde mi,že to zvládá hůř než starší sourozenci,kteří byli mladší. Ale nejdřív šli v 3 a čtvrt, ovšem taky nemluvíci.
Pokud máš možnost pracovat částečně a přitom máš hlídání,tak proč ne.

ekou
19. zář 2022

Pokud je moznost hlidani a popr predani tatinkovi. Tak bych nevidela problem

petrasipkova1
19. zář 2022

Syn taky ve 3 letech do školky nešel, nechtěl ani slyšet. Teď ve 4 letech je to s nim lepší, už to není mimino, což ve 3 letech byl, nedokázal pochopit proč má chodit do školky, což teď chápe.

gruyerre
19. zář 2022

Rozhodně nechat doma, když máš tu možnost. První dítě jsem zkusila dát do školky ve 3 letech, nelíbilo se mu, tak zůstal doma, o půl roku později vyloženě chtěl jít. Druhé dítě bylo na školku připravené až po 4. roce.

inssomnia
19. zář 2022

Mám čerstvě tříletou dceru ve školce a adaptovala se výborně a rychle (ťukám to) a dělá obrovské pokroky. Kdyby to ale nedávala a nebyla tam spokojená, tak bych si ji nechala doma. Po třech týdnech už je podle mě vidět, jestli si zvyká dobře nebo ne... kdybys to říkala po dvou dnech nebo prvním týdnu, tak by to bylo něco jiného...
Mluví teda dobře, spíš jsem měla strach z nedostatku samostatnosti, socializace a tak.

zuzkasim
19. zář 2022

Asi sis odpověděla sama, předpokládám, že na logopedii už máte žádanku a na samostatnosti a dalších dovednostech budete postupně pracovat.

merope
19. zář 2022

A co se domluvit, že byste to zkusili třeba od února?